Кейс: Запуск реклами для інтернет-магазину професійної доглядової косметики та парфумерії на ринку Німеччини

Вступна історія співпраці
Наша співпраця з інтернет-магазином професійної косметики та парфумерії триває вже кілька років. Вона розпочалася ще у 2021-му з проєктів на українському ринку: запуск Google Shopping, рекламні кампанії у Facebook та динамічний ремаркетинг.
За цей час ми пройшли з клієнтом шлях від перших тестів до стабільних результатів і справжнього партнерства. Його довіра й готовність дослухатись до рекомендацій стали основою для тривалої співпраці. Гнучкість клієнта у прийнятті рішень дозволила нам швидко реагувати на дані тестів: у разі вищої ефективності інших каналів бюджет спрямовувався саме туди. Завдяки цьому рекламні кампанії залишалися динамічними й стабільно результативними.
Запит клієнта
До нашої співпраці клієнт не мав досвіду роботи з Google Ads. Але було прагнення розвивати онлайн-торгівлю не лише в Україні, а й за кордоном. Саме тому постала необхідність у налаштуванні реклами в Google, щоб якнайшвидше отримати перші онлайн-продажі та поступово підвищувати впізнаваність магазину. Після ознайомлення з нашими кейсами в подібній ніші клієнт вирішив розпочати просування на ринку Німеччини. Ми створили нові облікові записи: Google Ads, Google Merchant Center та Google Analytics 4. Усі технічні інтеграції (GA4, GTM, фід, конверсії) налаштували з нуля, включно з розширеним відстеженням конверсій.
Наші дії
- 5 березня 2025 — старт торгової кампанії. За перші 4 тижні (до 2 квітня) кампанія зібрала 29,95 конверсій на суму 1 694,51 €.
- 3 квітня — запуск кампанії Performance Max. За період 3.04–17.04 на стратегії “Максимум конверсій” отримано 55,52 конверсій на 4 916,77 € при витратах 209,89 €. Частка рекламних витрат (ЧРВ) — всього 4,42%. У міру оптимізації кампанія демонструє ще кращі результати: за останні 7 днів рекламні витрати становлять лише 1,71% від доходу.
- 1 червня — запуск окремої кампанії Performance Max з фокусом на топові товари.
Результат
Порівнюючи з нульовою точкою запуску, маємо стабільний ріст продажів та зменшення ЧРВ, ROAS понад 20x, поступове масштабування бюджету без втрати ефективності. Уже через 10 днів після старту торгова реклама принесла 871,27 € доходу при витратах всього 4,04 €. А кампанія Performance Max за 10 перших днів роботи принесла 1 954,83 €, при витратах 93,2 €. У кампаніях не використовували жодного відео креативу — лише адаптації з фіду. Клієнт самостійно оновлював фід, що дозволило оперативно тестувати новинки в рекламі.
Фактори успіху
- Чітке сегментування товарів і запуск із топових категорій.
- Вдале поєднання торгової кампанії та Performance Max.
- Повне розширене відстеження конверсій через GA4.
- Прозора комунікація з клієнтом і регулярна аналітика.
Прогноз і потенціал
Наразі найкращі результати демонструють топові товари (групи декоративної косметики та нішевих парфумів). У планах — масштабування поточних кампаній за рахунок поступового підвищення бюджету, запуск окремих сегментів на холодну аудиторію, а також відеореклама через YouTube. Продовжуємо співпрацю, але вже в площині контролю за рекламною кампанією та надання підтримки й рекомендацій клієнту, щоб він міг самостійно далі вести свою кампанію без втрати ефективності.