Чому у бізнесі важливо мати запаску ?

Наші клієнти доповнюють свої магазини ще однією чи кількома нішами, які будуть запитувані навіть тоді, коли товари основної ніші продаються не надто активно.

До речі саме такий підхід дуже гарно ілюструють деякі магазини, які прийшли на рекламу у квітні.

Наприклад, iSuper - магазин товарів для туризму та меблів. Так, речі для туризму взимку не так активно продаються - натомість в цей час люди купують дивани, стільці, столи і тд.

Магазин, NIMAL - продає агродрони, які доволі добре продаються в період обробляння землі і зарядні станції, які активно продаються в холодні пори року.

Інтернет-магазин Cyber Volt - в якому пропонують купити сонячні панелі та акумулятори. Якщо сонячні панелі рідше встановлюють взимку, відповідно продаж цього товару буде мінімальним, але водночас магазин пропонує акумулятори - які є ходовим товаром в холодні місяці.

Так, різні ніші врівноважують продажі та вирівнюють просідання продажів певного товару чи певної категорії товарів вашого магазину.

Щоб дізнатися, які результати отримали магазини із нішею схожою до твоєї, переходь за посиланням

Turbo-Кейси