Google Universal Analytics припиняє опрацьовувати дані

То як тепер бути власникам інтернет-магазинів, щоб не залишитись біля розбитого корита?  

Напевно всі вже помітили, що при переході на сторінку Google Universal Analytics - одразу з'являється великий банер, на якому ведеться зворотній відлік. Цей зворотній відлік нагадує про те, що вже 1 липня Google Universal Analytics перестане працювати і до того часу всі користувачі повинні перейти Google Analytics 4.

Чому небезпечно ігнорувати перехід на Google Analytics 4?

  • По-перше, не налаштувавши Google Analytics 4, власники магазинів НЕ зможуть отримувати інформацію й дані про те, що відбувається на їх сайті: які користувачі звідки прийшли, що купили, чим цікавились і так далі.
  • По-друге, власники магазинів, які мають налаштовану оптимізацію реклами через Google Universal Analytics, ризикують втратити ефективність роботи реклами через відсутність збору даних.  

Саме тому перехід на Google Analytics 4 є обов’язковим. А щоб вам було легше перейти на Google Analytics 4  - ми підготували для вас цілу низку інструкцій, для користувачів, які  мають налаштовану оптимізацію реклами саме через Google Universal Analytics. Наші інструкції допоможуть вам швидко, легко та безболісно налаштувати Google Analytics 4. 

Дивитись відео-інструкції


Якщо хочете, щоб ми самостійно налаштували GA4 для вас - залиште заявку

кнопка нижче

Перейти до питань


Вас може зацікавити