Google Universal Analytics припиняє опрацьовувати дані
То як тепер бути власникам інтернет-магазинів, щоб не залишитись біля розбитого корита?
Напевно всі вже помітили, що при переході на сторінку Google Universal Analytics - одразу з'являється великий банер, на якому ведеться зворотній відлік. Цей зворотній відлік нагадує про те, що вже 1 липня Google Universal Analytics перестане працювати і до того часу всі користувачі повинні перейти Google Analytics 4.
Чому небезпечно ігнорувати перехід на Google Analytics 4?
- По-перше, не налаштувавши Google Analytics 4, власники магазинів НЕ зможуть отримувати інформацію й дані про те, що відбувається на їх сайті: які користувачі звідки прийшли, що купили, чим цікавились і так далі.
- По-друге, власники магазинів, які мають налаштовану оптимізацію реклами через Google Universal Analytics, ризикують втратити ефективність роботи реклами через відсутність збору даних.
Саме тому перехід на Google Analytics 4 є обов’язковим. А щоб вам було легше перейти на Google Analytics 4 - ми підготували для вас цілу низку інструкцій, для користувачів, які мають налаштовану оптимізацію реклами саме через Google Universal Analytics. Наші інструкції допоможуть вам швидко, легко та безболісно налаштувати Google Analytics 4.