Merchant Center автоматично додаватиме товари - чим це небезпечно?
З 7 березня Merchant Center буде автоматично додавати усі товари з вашого сайту у фід та відповідно в рекламні кампанії.
Що це означає та чим це може бути небезпечно?
Ми щоденно працюємо з десятками магазинів, які НЕ додають 100 % товарів, що є у них на сайтах у рекламний фід.
На це може бути декілька причин, серед головних:
- Google не дозволяє рекламувати репліки товарів, адже це порушення правил;
- Google не дозволяє рекламувати товари, які є чутливими, як от військова амуніція і тд;
- Google чутливий та прискіпливий до відомих брендів, через що іноді такі товари треба рекламувати обережно;
- Google не дозволяє рекламувати товари, які мають стосунок до лікарських препаратів, мають певні складники, які рекламувати не можна.
А тепер уявіть, що всі ці ваші товари, які ви не рекламуєте з цих та інших причин раптово потрапляють в рекламу?!
Це загрожує БЛОКОМ для ваших рекламних акаунтів та відповідно подальшими виснажливими, часо- та фінансовозатратними процесами розблокування. Й насамперед зупинкою продажів товарів саме з цього каналу реклами.
Тому щоб уникнути схожих блокувань - вам необхідно зайти у свій Merchant Center центр та вимкнути автоматичне вивантаження товарів у фід.
Ця одна легка та проста дія вбереже вас від жахливих блокувань, які витягують час, енергію та гроші.
Для тих магазинів, які рекламують всі 100% своїх товарів ця інновація Merchant Center не несе ніякої загрози.