20% ПДВ на рекламу у 2022: як підготуватися до стрибка цін

З нового року інтернет-реклама різко подорожчає. 1 січня 2022 року почне діяти закон, який вводить 20% ПДВ для фізичних осіб на електронні послуги компаній-нерезидентів. У тому числі, на рекламу в Google, Facebook та Instagram.

По суті, закон вдарить по всіх, хто розраховується з міжнародними інтернет-гігантами за допомогою банківських карток, зокрема – по малому та середньому бізнесу, який працює без ПДВ, і для якого цінник на рекламу автоматично зросте на 20%.

Чи не найприємніший новорічний подарунок для українських онлайн-підприємців. Однак, наслідки нового закону будуть не такими болючими, якщо добре підготуватися до змін. Час ще є, але треба діяти швидко.

Як правильно використати час, який залишився?

Крок 1: Встигніть максимально нарастити клієнтську базу

Логіка проста. Чим більше нових клієнтів у вас з'явиться до введення нових правил гри, тим більше ви зможете продавати згодом із меншими рекламними вкладеннями. Адже отримати замовлення від вже існуючого клієнта набагато простіше і дешевше, ніж від нового.

Тут допоможуть різні ефективні інструменти для залучення нових клієнтів. Для інтернет-магазинів такими інструментами є Google Shopping та динамічна товарна реклама у Facebook та Instagram.

Google Shopping

При правильному налаштуванні Google Shopping ваш потенційний клієнт просто не зможе, так би мовити, пройти повз ваші товари – вони будуть показані йому зверху пошукової видачі Google або праворуч від неї, причому відразу з фото та цінами. Крім того, завдяки машинному навчанню товар показуватиметься не просто цільовим користувачам, а саме тим, хто найімовірніше його купить. Наші кейси показують, що за місяць роботи оптимізованої торгової кампанії Google Shopping кількість продажів інтернет-магазинів значно збільшується, часом у 3-4 рази! Більше про Google Shopping можна дізнатись тут.

Динамічна товарна реклама в Facebook
та Instagram

На відміну від Google Shopping цей інструмент здатний не просто задовольняти попит, але і формувати його. Тобто, товар показується не тим покупцям, які його цілеспрямовано шукають, а тим, хто його не шукав, але кого він може зацікавити. Завдяки цьому аудиторія багаторазово розширюється, а кількість замовлень стрімко зростає. Про що також свідчать наші кейси.

Як це працює? Відомості про ваш асортимент вивантажуються в соцмережі. А далі, завдяки ретельному відбору аудиторії та точно налаштованим рекламним кампаніям, ваші товари прицільно демонструються вашим потенційним покупцям. Більше про динамічну товарну рекламу у Facebook та Instagram можна дізнтись тут.

Крок 2: Налаштуйте динамічний ремаркетинг в Facebook, Instagram, Google, Gmail

По суті, цей інструмент дозволяє вам повертати тих клієнтів, яких ви інакше розгубите. Уявіть, що ви вклалися в рекламу, SEO, розсилки і т.д., а частину відвідувачів вашого сайту поклали у кошик товари та пішли, не сплативши їх. Адже так робить 55-75% відвідувачів, які вибрали товар!

Чому так відбувається? Відвідувачі можуть піти на інші сайти зі схожим асортиментом, щоб порівняти ціни, вирішити, що поки не готові заплатити, та й просто відволіктися на домашні справи.

Але не тут було: куди б вони потім не пішли – в соцмережі, на сайти новин або перевіряти пошту – усюди на них чекатиме реклама ваших товарів, які їм встигли сподобатися, але які вони так і не сплатили. Таким чином, динамічний ремаркетинг залишає вашу продукцію в полі зору відвідувачів, і багато хто з них все-таки повертається до вашого інтернет-магазину і купує.

Динамічний ремаркетинг залишає вашу продукцію в полі зору відвідувачів, і багато хто з них все-таки повертається до вашого інтернет-магазину і робить покупку.

Так, за невеликі гроші ви збільшуєте конверсію відвідувачів, повертаючи їх на сайт та перетворюючи на покупців. Більше про динамічний ремаркетинг у Facebook, Instagram, Google, Gmail можна дізнатись тут.

Крок 3: Максимально нарощуйте аудиторію в Instagram та Facebook

Поки не набув чинності новий закон і не потрібно сплачувати податок, є сенс витратитись на рекламу у соціальних мережах, щоб максимально збільшити кількість передплатників. Адже передплатники згодом «бачитимуть» вас без жодної реклами, і ви зможете отримувати від них замовлення безкоштовно.

Крім проведення рекламних кампаній, не забувайте про зміст сторінок, воно має бути максимально привабливим: проводьте конкурси із призами, розміщуйте вірусний контент тощо.

До речі, ви знаєте, що Facebook зараз запроваджує для e-commerce нові фішки, завдяки яким ви зможете безкоштовно збільшити охоплення своєї аудиторії? Тобто ваші передплатники бачитимуть ваш товар частіше і купуватимуть у вас більше, і це не коштуватиме вам і копійки.

Ваші передплатники будуть бачити ваш товар частіше і купувати у вас більше, і це не коштуватиме вам ні копійки

Хочете дізнатись, як цим скористатись? Залиште свої дані, і наш спеціаліст проконсультує вас абсолютно безкоштовно!

 

 

Дізнайтесь, який рекламний інструмент підійде краще вашому інтернет-магазину

Дайте відповідь ндекілька запитань, і ми дамо зворотній зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти к вопросам



Вас може зацікавити