Чому "Обмежений показ оголошень" та як це виправити?

Обмежений показ оголошень - це запобіжний захід від Google, який вказує на певні помилки чи на порушення політики Google у «Групах об’єктів» рекламної кампанії Performance Max. Також варто зауважити, що що обмежений показ оголошень може бути баговим. Всі причини обмеженого показу висвітлимо нижче.

Обмежений показ оголошень характерний САМЕ для рекламних кампаній Performance Max, куди додаються спеціальні заголовки, зображення, відео, заклики до покупки та інше.

Що може спричинити обмежений показ оголошень причини обмеженого показу оголошень:

  1. Незрозумілий текст - робот Google не розуміє сенс тексту або конкретні слова в «Заголовках», «Описах»у «Групі об'єктів»
  2. Нечітке зображення - Google скаржиться на конкретні зображення, їх треба замінити/прибрати
  3. Релігійні переконання - часто помилкове обмеження. Треба перевірити заголовки та описи на наявність слів, пов'язаних із релігією та зображення, що її стосуються. Якщо виявили такі елементи - обов’язково прибрати.
  4. Зловживання великими літерами - Google негативно ставиться до тексту, де усі літери великі, чи до тексту з великою кількістю знаків оклику.
  5. Контент-наживка - оголошення, які містять сенсаційний текст або зображення та призначені збільшити обсяг трафіку.
  6. Порушення правил у минулому - іноді це теж може бути причиною. Все залежить від ситуації до того. В такому випадку можна просто подати апеляцію.

Коли ми вже знаємо причини виникнення обмежень - переходимо до етапу вирішення цієї проблеми.
Отож для цього: 

1.  Відкрийте Google Ads

2. Натисніть на оголошення у розділі “Кампанії“

3. Перейдіть у розділ “Групи об'єктів“ та натисніть “Редагувати об'єкти“

  • Проблемні місця будуть підсвічуватися червоним або оранжевим. Виправте ці місця
    Якщо нічого не підсвічується, то перечитайте всі заголовки, описи, виноски тощо на відповідність до зауваження. Збережіть
    Так оголошення автоматично відправиться на перевірку, його перегляне людина та ймовірно скасує обмеження.

Якщо оголошення не подалось на перевірку автоматично

Якщо оголошення не подалось на перевірку автоматично, то варто подати апеляцію вручну.

 Щоб це зробити:

1. Перейдіть у “Групи об'єктів“ і натисніть “Подати апеляцію“

2. Далі поставте галочку біля “Оскарження“ >> “Відповідні оголошення в цій групі об’єктів (Група об'єктів: 1)” >> Надішліть

  • Перевірка може зайняти до 2 робочих днів. Це обмеження не означає, що показ всіх оголошень зупинено, ще працюють товарні оголошення у Google Shopping.

Як відслідкувати апеляцію (запит на перевірку)

1. Перейдіть у розділ “Групи об'єктів“ та натисніть “Відстежувати апеляцію“

2. У розділі “Історія апеляцій“ можете побачити дату та статус розгляду апеляції

Результати розгляду апеляції

  1. Обмеження можуть зняти
    Після цього алгоритм реклами знову буде працювати та показувати групи об'єктів. Треба буде певний час, щоб алгоритм реклами звик знову показувати ці оголошення.

  2. Обмеження залишиться
    В цьому випадку знову треба буде редагувати оголошення та відправляти на перевірку.

Якщо самостійно не вийде зняти обмеження є варіант проконсультуватись з підтримкою Google Ads.Якщо у вас залишились запитання щодо обмеженого показу оголошень чи інші запитання щодо налаштувань реклами у Google Shopping  - телефонуйте за номером: +380 67 624-08-14 чи залишайте заявку на нашому сайті. 



Вас може зацікавити