«Prom продажі» або «Prom мікс»? Що вибрати для зростання бізнесу
Ваш інтернет-магазин знаходиться на Prom.ua або ви незабаром плануєте відкрити там магазин? Тоді знаєте, що продавцям пропонують три варіанти пакетних послуг: «Prom продажі Lite», «Prom продажі Pro» і «Prom мікс».
«Prom Продажі»
Пакет «Prom продажі», як заявляє Prom.ua, підходить, якщо ви не плануєте просувати сайт самостійно. Вони будуть робити це за вас.
А ви платите комісію за кожне замовлення
«Prom Мікс»
Пакет «Prom Мікс» коштує на 2 тисячі дорожче «Prom продажі Lite» і не включає в себе послугу ведення реклами. Тому деякі бізнесмени вибирають «Prom продажі».
Виглядає, на перший погляд, логічно:
- Пакети «Prom продажі» коштують дешевше
- Вам не потрібно самим займатися залученням замовлень або наймати окремого спеціаліста для цього
Здавалося б, переваги очевидні! Але не все так просто і однозначно.
Давайте розбиратися
На сторінці Послуга Лідогенерації йдеться про те, що ви платите комісію і з замовлень наведених активними кампаніями на маркетплейсі, і з тих замовлень, які навела на сайт інша реклама (НЕ ProSale).
Таким чином, підключаючи пакет «Prom продажі», продавець стабільно віддає частину свого прибутку в Prom, незалежно від того, звідки прийшло замовлення: привів замовлення Prom з Prosale або ж будь-який інший канал (навіть SEO). Логічно, що 95% продавців, які купили «Prom продажі» - не використовують ніякі джерела залучення замовлень, крім Prosale.
А це означає, що вони не можуть рости в продажах більше, ніж їм дає Prosale
Але ж будь-який нормальний бізнес прагне ставати більше і більше, збільшувати зростання і обсяги продажів.
А значить чи варто обирати пакет, який в перерахунку за місяць всього на 167 грн дешевше, але в прямому сенсі каструє бізнес?
Наша відповідь - ні!
Єдина причина, чому має сенс бути на пакеті «Prom продажі» - це якщо ви збільшуєте зростання продажів за допомогою різних каналів, на іншому, не Пром-сайті, і не хочете розвивати магазин на Prom.
Щоб не бути голослівними, розглянемо все на конкретних прикладах наших клієнтів:
Ми проаналізували скільки замовлень і який оборот отримували інтернет-магазини з різних ніш протягом 3 місяців (квітень-червень) від Prosale з Google Shopping (який на даний момент є найпопулярнішим рекламним джерелом для залучення замовлень).
Порівняємо результати Prom.ua та Google Shopping
Ніша самокати/велосипеди
Prom.ua
Замовлень: 169
Оборот: 148 010 грн
Google Shopping:
Замовлень: 316
Оборот: 368 597 грн
Ніша “все на світі”
Prom.ua
Замовлень: 15
Оборот: 32 188 грн
Google Shopping:
Замовлень: 38
Оборот: 112 430 грн
Ніша тексиль
Prom.ua
Замовлень: 352
Оборот: 228 363 грн
Google Shopping:
Замовлень: 322
Оборот: 211 254 грн
Приклади показують, наскільки інші рекламні інструменти можуть допомогти в зростанні виручки, і чого позбавляється підприємець, вибравши тариф «Prom продажі»
Виручка магазину може збільшуватися В РАЗИ, якщо використовувати не тільки Prosale!
Також, ми розмістили опитування в спеціалізованій групі "Форум.Інтернет-магазини в Україні.", де спілкується велика кількість досвідчених Prom торговців. І ось який результат: абсолютна більшість з тих, хто планує розвивати торгівлю на Prom не купили і не збираються купувати пакет «Prom продажі».
Радимо також почитати коментарі до цього опитування ;-)
Можливо, для невеликого інтернет-магазину з маленькими амбіціями пакет «Prom продажі» і підійде, але більшість з нас мріє розвивати свою справу і прикладає до цього багато зусиль, а тому ми б хотіли, щоб ви свідомо підійшли до вибору пакета, за яким будете працювати.