Таргетована реклама в соцмережах
Таргетована реклама дає можливість обирати портрет цільової аудиторії (демографічні ознаки, інтереси, поведінку в інтернеті тощо) та майданчики для розміщення оголошень (основними є Facebook, Instagram та месенджери). З досвіду експерта TurboWeb, реклама в соцмережах найбільш дієва в нішах, де важлива візуальна презентація продукту.
Головними перевагами таргетованої реклами є:
Можливість створювати будь-які креативи, на відміну від Google Shopping та інших інструментів.
Формування лояльної аудиторії — підписників аккаунту, з якими можна працювати надалі та залучати до покупки через публікації.
Наявність широкої статистики та можливість чітко вимірювати ефективність кожного майданчика, на якому відображаються оголошення.
Можливість краще зрозуміти свою ЦА, тестувати різні гіпотези, швидко отримувати фідбек.
Окрім звичайної таргетованої реклами Facebook дає можливість налаштувати динамічну товарну рекламу. Її головна перевага — це автоматизація.
Динамічна товарна реклама налаштовується схожим з Google Shopping чином:
Вивантажуєте відомості про товари у Facebook.
Налаштовуєте відстеження подій про перегляд товарів, додавання в кошик та оформлення замовлення.
Налаштовуєте аудиторії, яким буде показуватись реклама.
Якщо для запуску товарної реклами ви звертаєтесь до спеціалістів, вони зроблять всі налаштування, будуть стежити за результатами та оптимізувати рекламу перші 30 днів, а далі все працює автоматично за допомогою штучного інтелекту. За консультацією про налаштування товарної реклами в соцмережах ви можете звернутись до експертів TurboWeb.
“Приблизно 90 % інтернет-магазинів вже працюють з Google Shopping, і тільки 10 % — з Facebook. Тому що власник бачить своїх конкурентів, коли гуглить щось пов’язане з його товаром. Він розуміє, що в Shopping представлені всі, що звідти є прибуток. В Facebook він може взагалі рік не бачити реклами на його тему і думати, що там ніхто не рекламується” — Данило Кандаков.
Недоліком реклами в соціальних мережах є неможливість надати максимально релевантну рекламу. Данило наголошує, що таргетована реклама не підходить для таких ніш, як, наприклад, запчастини. Ви не можете налаштувати оголошення так, щоб показувати користувачу картридж саме для того принтера, що стоїть у нього вдома. Але таких користувачів можливо золучати за допомогою SEO, PPC та Google Shopping.
“Facebook не може настільки тонко піймати для вас цільову аудиторію. Йому доведеться показувати цей картридж всім, у кого взагалі є принтери, і витрачати на це багато грошей” — Данило Кандаков.