Що робити, якщо Merchant Center заблокували

Декілька тижнів тому, після оновлень - Merchant Center почав масово блокувати старі акаунти.

Швидше за все при оновленнях Merchant Center змінились задані алгоритми у робота, який перевіряє акаунти.

Якщо ваш акаунт був заблокований і ви бачите надпис “Ми виявили цю проблему за допомогою автоматичних перевірок” - вам варто переглянути сайт хоча б поверхнево та виправити проблеми, якщо знайшли такі, а потім подати на апеляцію.

Якщо із сайтом все гаразд, а проблема полягала в алгоритмах Merchant Center, є шанс, що вас розблокують відразу.

Якщо ж ви помітили блокування, і у вас є зазначено, що “Ми виявили цю проблему вручну”, то вам варто прискіпливіше зосередитися на правках сайту.

Ми підготували для вас низку дій, які посприяють розблокуванню акаунту.

1. На сайті має бути вказана фізична адреса магазину - вулиця, будинок та інше. Google не перевіряє розташування, тому можна вказати навіть номер свого будинку. Якщо немає конкретної адреси, то краще вказати адресу якогось ТЦ або НП неподалік. Якщо буде вказана вулиця, але не буде існувати будинку під таким номером  - це може спричинити  блокування.

Приклад адреси: вул. Кульпарківська, 234, Львів, Львівська область, 79071, Україна

2. Перевірити чи не вказано цей номер та електронну пошту на інших сайтах, на яких є вже реклама Google.  Якщо вказано - потрібно замінити, адже для кожен сайт повинен мати свій унікальний номер. 

3. Якщо на сайті висвітлюються іконки на месенджери (Вайбер, Телеграм тощо) - радимо прибирати ці посилання на час модерації. Співробітники Google не мають месенджерів при перевірці, коли вони натискають на ці посилання, то нікуди не потрапляють, це може стати причиною блокування.

Теж саме стосується соцмереж, якщо є посилання, то воно має направляти саме на профіль/сторінку  вашого магазину. При першій модерації краще прибрати такі посилання зовсім, щоб уникнути зайвих ризиків.

4. Перевірити розділ «Доставка та оплата» та розписати всі способи доставки та оплати.

Із обов'язкових умов, має бути доставка «Кур'єром по Україні» з можливістю для  клієнта одразу при оформленні замовлення заповнити адресу доставки.

Приклад заповнення Доставки:

Переважна більшість замовлень відправляється в день оформлення замовлення до 15:00. Замовлення, підтверджені після 15:00 чи у вихідні та святкові дні - будуть відправлені на наступний робочий день. 

Термін доставки для більшості замовлень становить 1 робочий день, в деяких випадках цей строк може скласти 2-3 дня.

Доставка “Нова пошта”: 

- у поштомат - від 50 грн

- у відділення - від 50 грн 

Кур’єром Нової пошти по всій Україні - від 85 грн

Доставка «Самовивіз» - безкоштовно

5. Відповідно до вимог Google - у покупця має бути можливість сплатити замовлення без зв'язку з менеджером.

Тому має бути підключений онлайн-еквайринг або вказаний розрахунковий рахунок

Онлайн-еквайринги в Україні: LiqPay, WayForPay, Fondy, Portmone

Тільки післяплата/готівка не підходять

Якщо онлайн-еквайрингу немає, розрахунковий рахунок має бути вказаний на сторінці оформлення або підтвердження замовлення, а також в розділі «Оплата»

Варіант "Скинемо розрахунковий рахунок у СМС, поштою, Viber, Telegram ітд" – категорично не можна використовувати - через це може бути блокування.

У способах оплати "оплата за реквізитами” - потрібно додати номер картки або IBAN таким чином, щоб клієнт міг не контактувати з Вами, а відразу бачити реквізити.

Приклад заповнення варіантів Оплати:

Онлайн-оплата LIQPAY

Оплата за реквізитами ФОП Прізвище Ім’я По батькові 

UA923052990000026001111111111 АТ КБ "ПРИВАТБАНК"

Безготівковий розрахунок (для юридичних осіб) ФОП Прізвище Ім’я По батькові

UA923052990000026001111111111 АТ КБ "ПРИВАТБАНК"

Оплата на карту Приват/Монобанк 0000 0000 0000 0000 ФОП Прізвище Ім’я По батькові

Післяплата «Нова Пошта»

Післяплата «Укрпошта»

Готівкою (тільки для самовивозу).

6. Перелік способів оплати та доставки має бути ідентичним на сторінках «Доставка та оплата» та під час оформлення замовлення.

7. Клієнт повинен мати можливість робити замовлення без запиту пошти та створення особистого кабінету. На Хорошопі при вказуванні пошти створюється кабінет.

8. Варто прибрати кнопку "Замовити швидко", “Купити в один клік”.

Такі кнопки швидкої купівлі означають, що клієнту треба буде спілкуватися з менеджером магазину, а це модератори Google сприймають негативно.

9. Якщо немає розділу "Повернення та обмін", прохання додати цей розділ і прописати умови на рівні кодексу України - Повернення та обмін

10. Необхідно прибрати будь-який текст або водяні знаки на зображеннях

11. Якщо є якісь товари із зображення зброї, чи іграшки, що є муляжами зброї, то краще приховати їх із сайту на час модерації.

12. Не має бути багато товарів зі знижкою. Максимальна частка таких товарів 10%. Під час модерації можуть виявити, що ціна по знижці насправді є звичайною ринковою ціною - це може призвести до блокування. Краще тоді вказати без знижки ринкову ціну, хоча би на момент модерації (ризик при цьому залишається).

13. У футері (внизу) сайту, де написана адреса, є мапа сайту, необхідно її також додати. Як це зробити:

14. У розділі «Про нас» політикою Google не дозволяється вказувати корисні властивості товару або властивості, що гарантують результат, тому що Google не може перевірити їхню правдивість, а тому не дозволяє це вказувати. Також заборонено використання оманливих заяв чи обіцянки отримання малоймовірних результатів (навіть якщо вони теоретично можливі).

Тут має бути вказано:

Заповнені дані про компанію: що це за компанія, чим вона займається і які групи товарів продаються. 

Уникати перебільшень та не важливої інформації, щоб уникнути блокування через “Викривлення фактів“

15. Товари із статусом “Немає в наявності” потрібно приховати з сайту або зробити їх як "Під замовлення". 

Гугл просить, щоб у всіх товарів була кнопка “Купити”. У товарах "Не в наявності" такої кнопки немає і це привід для блоку.

16. Якщо є розділ із відгуками клієнтів, то не бажано залишати його пустим, можна самостійно написати декілька відгуків, під час модерації на це дивляться.

17. Якщо сайт на Промі, то треба перевіряти, щоб в мобільній версії сайту теж були необхідні розділи “Доставка і оплата”, “Про нас”, “Повернення та обмін”.

 

Ось ці поради збільшать ваші шанси на проходження модерації чи розблокування, якщо ваш сайт таки зазнав блокування.

Якщо ви застосували всі вище перелічені поради і ваш акаунт розблокувати не вдалося - ви можете звернутись до нас по допомогу.


Залиште заявку нижче чи зателефонуйте за номером: +380676240814

Перейти до питань


Вас може зацікавити