Це вирішить проблему блокування 3-rd party cookies

Відсутність цього інструменту = недоотримання даних для оптимізації твоєї реклами

Знання про клієнтів - це база для успішного розвитку будь-якого бізнесу.
Клієнтські дані дозволяють зрозуміти - хто ваш клієнт, і залучати нових клієнтів більш ефективно.

А щоб про клієнта максимум знали не тільки ви, але і рекламні інструменти Google Ads, потрібно обов'язково зробити додаткове налаштування, яке називається - розширене відстеження конверсій.

Розширене відстеження конверсій - забезпечує процес збору й аналізу додаткових даних про користувачів, які відправили замовлення або форму зворотнього зв'язку з вашого сайту. Головні з них це: номер телефону та електронна пошта.

Якщо у вас налаштоване Розширене відстеження конверсій, то:

  • Google отримує дані про користувачів, які відправили замовлення чи лід, навіть якщо у них в браузері заблоковані 3d party cookies;
  • Google отримує інформацію, з якої реклами прийшов користувач, навіть якщо він клікнув на рекламу на одному пристрої, а відправив форму чи зробив замовлення на іншому пристрої.

Завдяки цим перевагам Розширене відстеження конверсій сприяє підвищенню точності отриманих даних. Відображенню та фіксації більш повної статистики щодо конверсій в Google Ads, що в свою чергу впливає на покращення призначення ставок та оптимізації витрат бюджету вашої рекламної кампанії.

На досвіді наших клієнтів, після налаштування Розширеного відстеження конверсій, кількість даних, якi “бачить” Google Ads про конверсії, зростає до 15%:


Якщо хочете, щоб Google не втрачав корисні дані про ваших клієнтів, а використовував їх для оптимізації реклами, ми приготували інструкції, як саме налаштувати цю функцію на вашому сайті: Скачати інструкцію.


Потрібна допомога в налаштуванні?

Якщо не вдалося самостійно зробити налаштування розширеного відстеження конверсій - звертайтесь.

Проконсультуватись


Вас може зацікавити