Кейс. Динамічний ремаркетинг для для інтернет-магазину виробів зі шкіри та хутра | кейс Turboweb №89
60$
вклали в рекламу
701$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
![](/media/images/a5/f0/a5f07166c90660d845a576e9c1d2e146.jpg)
Про проект
Як працює динамічний ремаркетинг в Facebook та Instagram для інтернет-магазину виробів зі шкіри та хутра.
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
60 $
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/mesh.png)
701 $
склав дохід з реклами
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
1 місяць
роботи реклами
![](/static/assets/images/icons/cart.png)
27
продажів отримали
![](/static/assets/images/icons/analytics.png)
8,5%
частка рекламних витрат у виручці
![](/static/assets/images/icons/calculator.png)
2,2 $
вартість конверсії
Над проектом працювала
![](/media/images/d7/56/d7560e6dd79a23b7494fe9ea4c65294a.png.57x57_q85_crop.png)
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань