Кейс. Динамічний ремаркетинг для інтернет-магазину насіння і саджанців | кейс Turboweb №94

5 562$

вклали в рекламу

82 335$

склав дохід з реклами

3 місяця

роботи реклами

Про проект

Як працює динамічний ремаркетинг в Facebook та Instagram для інтернет-магазину насіння і саджанців.

 

5 562 $

вклали в рекламу

82 335 $

склав дохід з реклами

3 місяця

роботи реклами

3 550

продажів отримали

6,7%

рекламних витрат у виручці

1,6 $

вартість конверсії

 


Над проектом працював

Олександр

Веб-аналітик

Детальніше про фахівця

Олександр допомагає нашим клієнтам знаходити причинно-наслідкові зв'язки, використовуючи числа. "Чому впали продажі?", "Де резерв зростання прибутку?" - найчастіші питання, які він вирішує. Працював з такими проектами, як: Hotline.ua, Bi.ua, Pampik.ua, Florium.ua.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань