Кейс. Динамічний ремаркетинг для інтернет-магазину насіння і саджанців | кейс Turboweb №94
5 562$
вклали в рекламу
82 335$
склав дохід з реклами
3 місяця
роботи реклами
![](/media/images/b4/8e/b48edc3b886a4fef17233b2ec05fb07a.jpg)
Про проект
Як працює динамічний ремаркетинг в Facebook та Instagram для інтернет-магазину насіння і саджанців.
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
5 562 $
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/mesh.png)
82 335 $
склав дохід з реклами
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
3 місяця
роботи реклами
![](/static/assets/images/icons/cart.png)
3 550
продажів отримали
![](/static/assets/images/icons/analytics.png)
6,7%
рекламних витрат у виручці
![](/static/assets/images/icons/calculator.png)
1,6 $
вартість конверсії
Над проектом працював
![](/media/images/da/b5/dab5b34a7f5e0d83628210c30f70c205.jpg.57x57_q85_crop.jpg)
Олександр
Веб-аналітик
Олександр допомагає нашим клієнтам знаходити причинно-наслідкові зв'язки, використовуючи числа. "Чому впали продажі?", "Де резерв зростання прибутку?" - найчастіші питання, які він вирішує. Працював з такими проектами, як: Hotline.ua, Bi.ua, Pampik.ua, Florium.ua.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань