Кейс. Динамічний ремаркетинг для інтернет-магазину одягу | кейс Turboweb №93
1 066$
вклали в рекламу
13 087$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами

Про проект
Як працює динамічний ремаркетинг в Facebook та Instagram для інтернет-магазину одягу.

1 066 $
вклали в рекламу

13 087 $
склав дохід з реклами

3 місяця
роботи реклами

274
продажів отримали

8,2 %
частка рекламних витрат у виручці

3,9 $
вартість конверсії
Над проектом працював

Олександр
Веб-аналітик
Олександр допомагає нашим клієнтам знаходити причинно-наслідкові зв'язки, використовуючи числа. "Чому впали продажі?", "Де резерв зростання прибутку?" - найчастіші питання, які він вирішує. Працював з такими проектами, як: Hotline.ua, Bi.ua, Pampik.ua, Florium.ua.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань