Кейс. Динамічний ремаркетинг для інтернет-магазину одягу | кейс Turboweb №93

1 066$

вклали в рекламу

13 087$

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Про проект

Як працює динамічний ремаркетинг в Facebook та Instagram для інтернет-магазину одягу.

 

1 066 $

вклали в рекламу

13 087 $

склав дохід з реклами

3 місяця

роботи реклами

274

продажів отримали

8,2 %

частка рекламних витрат у виручці

3,9 $

вартість конверсії

 


Над проектом працював

Олександр

Веб-аналітик

Детальніше про фахівця

Олександр допомагає нашим клієнтам знаходити причинно-наслідкові зв'язки, використовуючи числа. "Чому впали продажі?", "Де резерв зростання прибутку?" - найчастіші питання, які він вирішує. Працював з такими проектами, як: Hotline.ua, Bi.ua, Pampik.ua, Florium.ua.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань