Кейс. Динамічний ремаркетинг для інтернет-магазину одягу | кейс Turboweb №93
1 066$
вклали в рекламу
13 087$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
![](/media/images/76/12/76123f68e7b6241b75fed892ac9e7a00.jpg)
Про проект
Як працює динамічний ремаркетинг в Facebook та Instagram для інтернет-магазину одягу.
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
1 066 $
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/mesh.png)
13 087 $
склав дохід з реклами
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
3 місяця
роботи реклами
![](/static/assets/images/icons/cart.png)
274
продажів отримали
![](/static/assets/images/icons/analytics.png)
8,2 %
частка рекламних витрат у виручці
![](/static/assets/images/icons/calculator.png)
3,9 $
вартість конверсії
Над проектом працював
![](/media/images/da/b5/dab5b34a7f5e0d83628210c30f70c205.jpg.57x57_q85_crop.jpg)
Олександр
Веб-аналітик
Олександр допомагає нашим клієнтам знаходити причинно-наслідкові зв'язки, використовуючи числа. "Чому впали продажі?", "Де резерв зростання прибутку?" - найчастіші питання, які він вирішує. Працював з такими проектами, як: Hotline.ua, Bi.ua, Pampik.ua, Florium.ua.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань