Кейс. Динамічний ремаркетинг для інтернет-магазину електроніки | кейс Turboweb №90

224$

вклали в рекламу

9 762$

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Про проект

Як працює динамічний ремаркетинг в Facebook та Instagram для інтернет-магазину електроніки.

224 $

вклали в рекламу

9 762 $

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

54

продажів отримали

2,3 % 

частка рекламних витрат у виручці

4 $

вартість конверсії

 


Над проектом працювала

Аліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань