Кейс. Динамічний ремаркетинг для інтернет-магазину електроніки | кейс Turboweb №90
224$
вклали в рекламу
9 762$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами

Про проект
Як працює динамічний ремаркетинг в Facebook та Instagram для інтернет-магазину електроніки.

224 $
вклали в рекламу

9 762 $
склав дохід з реклами

1 місяць
роботи реклами

54
продажів отримали

2,3 %
частка рекламних витрат у виручці

4 $
вартість конверсії
Над проектом працювала

Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань