Кейс. Динамічний ремаркетинг для магазину ювелірних виробів | кейс Turboweb №92
931$
вклали в рекламу
20 069$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
![](/media/images/6b/a0/6ba0e9c7cbaba479b40f39b71676be9f.jpg)
Про проект
Як працює динамічний ремаркетинг в Facebook та Instagram для інтернет-магазину ювелірних виробів.
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
931 $
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/mesh.png)
20 069 $
склав дохід з реклами
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
3 місяця
роботи реклами
![](/static/assets/images/icons/cart.png)
180
продажів отримали
![](/static/assets/images/icons/analytics.png)
4,6 %
рекламних витрат у виручці
![](/static/assets/images/icons/calculator.png)
5,2 $
вартість конверсії
Над проектом працював
![](/media/images/da/b5/dab5b34a7f5e0d83628210c30f70c205.jpg.57x57_q85_crop.jpg)
Олександр
Веб-аналітик
Олександр допомагає нашим клієнтам знаходити причинно-наслідкові зв'язки, використовуючи числа. "Чому впали продажі?", "Де резерв зростання прибутку?" - найчастіші питання, які він вирішує. Працював з такими проектами, як: Hotline.ua, Bi.ua, Pampik.ua, Florium.ua.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань