Кейс інтернет-магазину побутової хімії | кейс Turboweb №117
6 546₴
вклали в рекламу
88 943₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Якби власник інтернет-магазину чекав на швидкі результати, він би давно вже вимкнув Google Shopping.
А завдяки тому, що він цього не зробив, інтернет-магазин пройшов шлях від частки рекламних витрат у виручці від 117% до 7,3% за 11 місяців.
Ми відразу створили стандартну кампанію Google Shopping та налаштування із застосуванням штучного інтелекту. Результат з'являється не одразу. У середньому кампанії навчаються до 7 до 14 днів. (Google навіть у довідці це вказує). Є невелика просадка по лідах/зверненнях.
В перший місяць магазин навіть пішов у мінус:
2 573 грн
вклали в рекламу
2 193 грн
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
14
продажів отримали
117%
частка рекламних витрат у виручці
183 грн
вартість конверсії
Через півроку інтернет-магазин отримав такі результати:
4 711 грн
вклали в рекламу
41 206 грн
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
108
продажів отримали
11,4%
частка рекламних витрат у виручці
43,6 грн
вартість конверсії
А через 11 місяців результати інтернет-магазину виглядають так:
6 546 грн
вклали в рекламу
88 943 грн
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
116
продажів отримали
7,3%
частка рекламних витрат у виручці
55,4 грн
вартість конверсії
Середній чек за цей час зріс майже в 5 разів: зі 156 грн ($6) до 748 грн ($28)
Це означає, що Google Shopping із застосуванням штучного інтелекту навчається у процесі та його мета: при найменших витратах на рекламу принести якнайбільше замовлень на більшу суму.
Про що говорить цей кейс? Не поспішайте з висновками. Для управління рекламою системі потрібен час на навчання.
На успіх кампанії, окрім розумного налаштування, також впливає асортимент інтернет-магазину, якісні фото товарів, їх описи та конкурентоспроможні ціни, оригінальна пропозиція на ринку.
Завдяки тому, що реклама працює автоматично, а ви просто поповнюєте рекламний бюджет, у вас з'явиться час працювати над оптимізацією вашого інтернет-магазину.
А головне – жодних щомісячних абонплат! Залишайте заявку на сайті.
Над проектом працювала
Катерина
Проект-менеджер
За більш ніж рік роботи в Turboweb Катерина вже допомогла збільшити продажі більше 210 інтернет-магазинам різних тематик. Катю клієнти люблять за оперативність у вирішенні питань і гарну українська мову в комунікаціях.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань