Кейс інтернет-магазину побутової хімії | кейс Turboweb №117

6 546₴

вклали в рекламу

88 943₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Якби власник інтернет-магазину чекав на швидкі результати, він би давно вже вимкнув Google Shopping.

А завдяки тому, що він цього не зробив, інтернет-магазин пройшов шлях від частки рекламних витрат у виручці від 117% до 7,3% за 11 місяців.

Ми відразу створили стандартну кампанію Google Shopping та налаштування із застосуванням штучного інтелекту. Результат з'являється не одразу. У середньому кампанії навчаються до 7 до 14 днів. (Google навіть у довідці це вказує). Є невелика просадка по лідах/зверненнях.

В перший місяць магазин навіть пішов у мінус:

2 573 грн

вклали в рекламу

2 193 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

14

продажів отримали

117%

частка рекламних витрат у виручці

183 грн 

вартість конверсії

Через півроку інтернет-магазин отримав такі результати:

4 711 грн

вклали в рекламу

41 206 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

108

продажів отримали

11,4%

частка рекламних витрат у виручці

43,6 грн 

вартість конверсії

А через 11 місяців результати інтернет-магазину виглядають так:

 6 546 грн

вклали в рекламу

88 943 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

116

продажів отримали

7,3%

частка рекламних витрат у виручці

55,4 грн 

вартість конверсії

Середній чек за цей час зріс майже в 5 разів: зі 156 грн ($6) до 748 грн ($28)

Це означає, що Google Shopping із застосуванням штучного інтелекту навчається у процесі та його мета: при найменших витратах на рекламу принести якнайбільше замовлень на більшу суму.

Про що говорить цей кейс? Не поспішайте з висновками. Для управління рекламою системі потрібен час на навчання.

На успіх кампанії, окрім розумного налаштування, також впливає асортимент інтернет-магазину, якісні фото товарів, їх описи та конкурентоспроможні ціни, оригінальна пропозиція на ринку.

Завдяки тому, що реклама працює автоматично, а ви просто поповнюєте рекламний бюджет, у вас з'явиться час працювати над оптимізацією вашого інтернет-магазину.

А головне – жодних щомісячних абонплат! Залишайте заявку на сайті.


Над проектом працювала

Катерина

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

За більш ніж рік роботи в Turboweb Катерина вже допомогла збільшити продажі більше 210 інтернет-магазинам різних тематик. Катю клієнти люблять за оперативність у вирішенні питань і гарну українська мову в комунікаціях.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань