Кейс інтернет-магазину побутової техніки та електроніки | кейс Turboweb №128
9 055₴
вклали в рекламу
422 363₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Як літак набирає розгін перед зльотом, так і для того, щоб наші налаштування Google Shopping з використанням штучного інтелекту "вистрілили" - потрібен час.
Інтернет-магазин побутової техніки та електроніки нашого клієнта створено на prom.ua
Ми боролися з модерацією 2 місяці і все ж таки пройшли її, після того як пропрацювали весь сайт з клієнтом і усунули всі помилки. А саме:
- були недопрацьовані картки товарів
- десь були відсутні фото чи ціна
- десь номер телефону відображався з помилкою
На запуск реклами також потрібно було більше часу, ніж зазвичай, тому що для такої ніші, як електроніка, іноді необхідно робити оптимізацію під дзвінки.
Оптимізація під дзвінки – це коли ми налаштовуємо відстеження дзвінків (потенційних дзвінків) із сайту та додаємо їх до обліку реклами. Наприклад, людина зайшла через рекламу, клікнула на номер телефону, і ця подія відображається в Google Analytics.
Таким чином дзвінки допомогли рекламі оптимізуватися та знайти потрібних людей, які почали робити покупки та активно пішов трафік й продажі. Це можна побачити на графіку над таблицею. Чітко видно різке піднесення вгору, а значить ракета налаштування TurboWeb успішно злетіла.
І ось які результати принесла реклама за перший місяць:
9 055 грн
вклали в рекламу
422 363 грн
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
404
продажів отримали
2 %
частка рекламних витрат у виручці
1045 грн (1,8$)
cередній чек
Але, як би добре не працював Google Shopping, як би грамотно він не був налаштований, без роботи над асортиментом, відстеження, які позиції користуються найбільшим попитом, створення якісних фото та описів товарів та конкурентоспроможних цін – не обійтись. Завдяки тому, що реклама працює автоматично, а ви просто поповнюєте рекламний бюджет, у вас з'явиться час працювати над покращенням вашого інтернет-магазину.
А головне – жодних щомісячних абонплат!
Хочете займатися стратегією, а не ручними налаштуваннями? Телефонуйте нам або залишайте заявку на сайті.
Над проектом працювала
Катя
Проект-менеджер
Катя - керівник проєктів компанії TurboWeb. Катя налаштувала рекламу понад 400 магазинам. Вважає, електронну комерцію ремеслом. А власника магазину позиціонує як справжнього майстра, який любить свою справу, а не лише гроші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань