Кейс інтернет-магазину побутової техніки, телефонів та кондиціонерів. | кейс Turboweb №59
3 874₴
вклали в рекламу
43 658₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Результати нашого клієнта за перший місяць роботи оптимізованого Google Shopping.
Інтернет-магазин працює на Prom.
3 874 грн
вклали в рекламу
43 658 грн
склав прибуток з реклами
1 місяць
роботи реклами
97
продажів отримали
8,9 %
доля рекламних витрат у виручці
40 грн
вартість конверсії
І це тільки перший місяць роботи оптимізованого Google Shopping.
Завдяки штучному інтелекту він буде і далі навчатися і оптимізувати рекламну кампанію. Його мета - при найменших витратах на рекламу принести якомога більше замовлень. На успіх кампанії, окрім грамотного налаштування також впливає асортимент інтернет-магазину, якісні фото товарів, їх опис та конкурентоспроможні ціни. Завдяки тому, що реклама працює автоматично, а ви просто поповнюєте рекламний бюджет, у вас з'явиться час працювати над поліпшенням вашого інтернет-магазіна. А головне - ніяких щомісячних абонплат! Хочете так само? Залишайте заявку на сайті.
Над проектом працювала
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань