Кейс інтернет-магазину побутової техніки, телефонів та кондиціонерів. | кейс Turboweb №59

3 874₴

вклали в рекламу

43 658₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Результати нашого клієнта за перший місяць роботи оптимізованого Google Shopping.
Інтернет-магазин працює на Prom.

3 874 грн

вклали в рекламу

43 658 грн

склав прибуток з реклами

1 місяць

роботи реклами

97

продажів отримали

8,9 %

доля рекламних витрат у виручці

40 грн

вартість конверсії

І це тільки перший місяць роботи оптимізованого Google Shopping.

Завдяки штучному інтелекту він буде і далі навчатися і оптимізувати рекламну кампанію. Його мета - при найменших витратах на рекламу принести якомога більше замовлень. На успіх кампанії, окрім грамотного налаштування також впливає асортимент інтернет-магазину, якісні фото товарів, їх опис та конкурентоспроможні ціни. Завдяки тому, що реклама працює автоматично, а ви просто поповнюєте рекламний бюджет, у вас з'явиться час працювати над поліпшенням вашого інтернет-магазіна. А головне - ніяких щомісячних абонплат! Хочете так само? Залишайте заявку на сайті.


Над проектом працювала

Аліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань