Кейс інтернет-магазину побутової техніки | кейс Turboweb №12

1 098$

вклали в рекламу

10 253$

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Розповідь про втрачений час ... та гроші. 

Жив-був інтернет-магазин побутової техніки. Дізнався він вартість налаштування реклами у TurboWeb, вирішив заощадити і пішов до іншого агентства.

  • За місяць вклав в рекламу в Facebook і Instagram 131 $, а отримав цілих 2 продажі та виручку 202 $
  • Частка рекламних витрат у доході склала 65%

Дані на скріні:

Засмутився 😢 інтернет-магазин ще більше, коли побачив звіт агентства про те, що, на їхню думку, йде добре: ціна за клік низька, а те, що продажів немає - не вважають це важливим!

Згадав тоді інтернет-магазин про агентство TurboWeb, яке колись налаштовувало йому Google Shopping, і звернувся він по допомогу знову.

Ми налаштували йому Динамічну товарну рекламу в Facebook і Instagram. І ось яких результатів вдалося досягти на другий місяць роботи реклами:

1098 $

вклали в рекламу

10 253$

склав дохід з реклами

1 месяц

роботи реклами

250

продажів отримали

10,7%

Частка рекламних витрат у доході

52 грн (1,8$)

Вартість конвесії

Дані на скріні:

При збільшенні вкладень у рекламу, зростає і оборот інтернет-магазину. Завдяки штучному інтелекту Facebook реклама продовжує навчатися і ставати ще більш ефективною. А отже, в перспективі і частка рекламних витрат буде знижуватися.

Ця казочка зі щасливим кінцем. Реклама працює і приносить замовлення, бізнес процвітає, клієнт щасливий.


Над проектом працювала

Аліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань