Кейс інтернет-магазину побутової техніки | кейс Turboweb №12
1 098$
вклали в рекламу
10 253$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами

Розповідь про втрачений час ... та гроші.
Жив-був інтернет-магазин побутової техніки. Дізнався він вартість налаштування реклами у TurboWeb, вирішив заощадити і пішов до іншого агентства.
- За місяць вклав в рекламу в Facebook і Instagram 131 $, а отримав цілих 2 продажі та виручку 202 $
- Частка рекламних витрат у доході склала 65%
Дані на скріні:

Засмутився 😢 інтернет-магазин ще більше, коли побачив звіт агентства про те, що, на їхню думку, йде добре: ціна за клік низька, а те, що продажів немає - не вважають це важливим!
Згадав тоді інтернет-магазин про агентство TurboWeb, яке колись налаштовувало йому Google Shopping, і звернувся він по допомогу знову.
Ми налаштували йому Динамічну товарну рекламу в Facebook і Instagram. І ось яких результатів вдалося досягти на другий місяць роботи реклами:

1098 $
вклали в рекламу

10 253$
склав дохід з реклами

1 месяц
роботи реклами

250
продажів отримали

10,7%
Частка рекламних витрат у доході

52 грн (1,8$)
Вартість конвесії
Дані на скріні:
При збільшенні вкладень у рекламу, зростає і оборот інтернет-магазину. Завдяки штучному інтелекту Facebook реклама продовжує навчатися і ставати ще більш ефективною. А отже, в перспективі і частка рекламних витрат буде знижуватися.
Ця казочка зі щасливим кінцем. Реклама працює і приносить замовлення, бізнес процвітає, клієнт щасливий.
Над проектом працювала

Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань