Кейс інтернет-магазину побутових речей | кейс Turboweb №130
10 250₴
вклали в рекламу
854 022₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Ця історія про те, як вклаши в рекламу всього 10 250 грн, можна вийти на 855 022 грн в місяць.
Ця історія про бізнесмена, який став до лав ЗСУ і захищає Україну.
Ця історія про те, як власник магазину завдяки росту продажів працевлаштував переселенців.
Це історія про те, як проявляти силу духу, наполегливість і незламність на всіх фронтах.
Наш клієнт - власник магазину побутових товарів Хаус-пласт, де можна знайти все!
Від автотоварів - до годувальничок для птахів, від вишиванок і рушників - до побутової хімії, від пластикових меблів і матраців - до товарів для саду, городу і дачі;
Власник магазину замовляв у нас рекламу кілька разів. Продажі йшли динамічно завдяки рекламному інструменту Smart Google Shopping.
А вже в середині лютого ми запропонували спробувати інший рекламний інструмент, який має нові якісні характеристики - Performance Max.
Наш клієнт трохи вагався, але зрештою погодився!
Ми запустили рекламу і вуаля! Перед нами постали вражаючі цифри.
Ось які результати показав інструмент Performance Max за місяць:
10 250 грн
вклали в рекламу
854022 грн
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
387
продажів отримали
1,2 %
частка рекламних витрат
Ця історія надихає, стимулює і підтверджує те, що часом треба спробувати щось нове, аби отримати нові і грандіозні результати.
Сьогодні наш клієнт захищає Батьківщину, а магазин продовжує працювати, розвиватися і демонструвати круті результати.
Над проектом працювала
Катя
Проект-менеджер
Катя - керівник проєктів компанії TurboWeb. Катя налаштувала рекламу понад 400 магазинам. Вважає, електронну комерцію ремеслом. А власника магазину позиціонує як справжнього майстра, який любить свою справу, а не лише гроші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань