Кейс інтернет-магазину побутових речей | кейс Turboweb №130

10 250₴

вклали в рекламу

854 022₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Ця історія про те, як вклаши в рекламу всього 10 250 грн, можна вийти на 855 022 грн в місяць.

Ця історія про бізнесмена, який став до лав ЗСУ і захищає Україну.

Ця історія про те, як власник магазину завдяки росту продажів працевлаштував переселенців.

Це історія про те, як проявляти силу духу, наполегливість і незламність на всіх фронтах.

Наш клієнт - власник магазину побутових товарів Хаус-пласт, де можна знайти все!

Від автотоварів - до годувальничок для птахів, від вишиванок і рушників - до побутової хімії, від пластикових меблів і матраців - до товарів для саду, городу і дачі;

Власник магазину замовляв у нас рекламу кілька разів. Продажі йшли динамічно завдяки рекламному інструменту Smart Google Shopping.

А вже в середині лютого ми запропонували спробувати інший рекламний інструмент, який має нові якісні характеристики - Performance Max.

Наш клієнт трохи вагався, але зрештою погодився!

Ми запустили рекламу і вуаля! Перед нами постали вражаючі цифри. 

Ось які результати показав інструмент Performance Max за місяць:

10 250 грн

вклали в рекламу

854022 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

387

продажів отримали

1,2 %

частка рекламних витрат

Ця історія надихає, стимулює і підтверджує те, що часом треба спробувати щось нове, аби отримати нові і грандіозні результати.

Сьогодні наш клієнт захищає Батьківщину, а магазин продовжує працювати, розвиватися і демонструвати круті результати.


Над проектом працювала

Катя

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Катя - керівник проєктів компанії TurboWeb. Катя налаштувала рекламу понад 400 магазинам. Вважає, електронну комерцію ремеслом. А власника магазину позиціонує як справжнього майстра, який любить свою справу, а не лише гроші.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань