Кейс інтернет-магазину дитячого одягу | кейс Turboweb №13
2 307₴
вклали в рекламу
17 329₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
![](/media/images/bb/98/bb9881cd4375ab43f8160b8acd9c1561.jpg)
Збільшили дохід майже в 5 разів за місяць! Як? Розповідаємо!
Ось таке у нас було завдання. Дано: тільки створений на Prom.ua інтернет-магазину дитячого одягу.
До нас звернулися за налаштуванням Google Shopping. З якими проблемами ми зіткнулися під час запуску реклами:
- маленький асортимент (всього 300 товарних позицій);
- висока конкуренція в цій ніші;
- невідомі бренди.
За перший місяць роботи Google Shopping ми отримали такі результати:
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
2 307 грн
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/mesh.png)
17 329 грн
склав дохід з реклами
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
1 місяць
роботи реклами
49
продажів отримали
![](/static/assets/images/icons/analytics.png)
13,3 %
Частка рекламних витрат у виручці
![](/static/assets/images/icons/calculator.png)
47, 08 грн
Вартість конверсії
Дані на скріні :![](/media/uploads/%D0%B4%D0%BE_%D0%B4.%D0%BE.png)
При збільшенні бюджету на рекламу - росла також і частка рекламних витрат у виручці.
Грунтуючись на нашому багаторічному досвіді роботи з інтернет-магазинами, ми порадили розширити асортимент.
Власниця інтернет-магазину прислухалася до нас і додала товари для дітей, товари для дому та іграшки. Таким чином стало 2 500 позицій.
І вже в наступному місяці ми отримали такі результати:
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
8 626 грн
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/mesh.png)
82 150 грн
склав дохід з реклами
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
1 місяць
роботи реклами
![](/static/assets/images/icons/cart.png)
168
продажів отримали
![](/static/assets/images/icons/analytics.png)
10,5 %
частка рекламних витрат у виручці
![](/static/assets/images/icons/calculator.png)
51 грн
вартість конверсії
Дані на скріні:![](/media/uploads/%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B5_%D0%B4.%D0%BE.png)
Наша порада щодо розширення асортименту дала можливість збільшити виручку в 4,7 разів.
Саме тому потрібно працювати над своїм асортиментом, аналізувати ринок, стежити за трендами і шукати шляхи розвитку вашого інтернет-магазину. А ми налаштуємо вам рекламу, яка буде працювати на повному автопілоті, щоб у вас залишався час на продумування стратегії та розширення асортименту магазину.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань