Кейс інтернет-магазину дитячого одягу | кейс Turboweb №13

2 307₴

вклали в рекламу

17 329₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Збільшили дохід майже в 5 разів за місяць! Як? Розповідаємо!

Ось таке у нас було завдання. Дано: тільки створений на Prom.ua інтернет-магазину дитячого одягу.

До нас звернулися за налаштуванням Google Shopping. З якими проблемами ми зіткнулися під час запуску реклами:

  • маленький асортимент (всього 300 товарних позицій);
  • висока конкуренція в цій ніші; 
  • невідомі бренди.

За перший місяць роботи Google Shopping ми отримали такі результати:

2 307 грн

вклали в рекламу

17 329 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

49

продажів отримали

13,3 %

Частка рекламних витрат у виручці

47, 08 грн

Вартість конверсії

Дані на скріні :

При збільшенні бюджету на рекламу - росла також і частка рекламних витрат у виручці.

Грунтуючись на нашому багаторічному досвіді роботи з інтернет-магазинами, ми порадили розширити асортимент.

Власниця інтернет-магазину прислухалася до нас і додала товари для дітей, товари для дому та іграшки. Таким чином стало 2 500 позицій.

І вже в наступному місяці ми отримали такі результати:

8 626 грн

вклали в рекламу

82 150 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

168

продажів отримали

10,5 %

частка рекламних витрат у виручці

51 грн

вартість конверсії

Дані на скріні:

Наша порада щодо розширення асортименту дала можливість збільшити виручку в 4,7 разів.

Саме тому потрібно працювати над своїм асортиментом, аналізувати ринок, стежити за трендами і шукати шляхи розвитку вашого інтернет-магазину. А ми налаштуємо вам рекламу, яка буде працювати на повному автопілоті, щоб у вас залишався  час на продумування стратегії та розширення асортименту магазину.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань