Кейс інтернет-магазину дитячого одягу | кейс Turboweb №13
2 307₴
вклали в рекламу
17 329₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами

Збільшили дохід майже в 5 разів за місяць! Як? Розповідаємо!
Ось таке у нас було завдання. Дано: тільки створений на Prom.ua інтернет-магазину дитячого одягу.
До нас звернулися за налаштуванням Google Shopping. З якими проблемами ми зіткнулися під час запуску реклами:
- маленький асортимент (всього 300 товарних позицій);
- висока конкуренція в цій ніші;
- невідомі бренди.
За перший місяць роботи Google Shopping ми отримали такі результати:

2 307 грн
вклали в рекламу

17 329 грн
склав дохід з реклами

1 місяць
роботи реклами
49
продажів отримали

13,3 %
Частка рекламних витрат у виручці

47, 08 грн
Вартість конверсії
Дані на скріні :
При збільшенні бюджету на рекламу - росла також і частка рекламних витрат у виручці.
Грунтуючись на нашому багаторічному досвіді роботи з інтернет-магазинами, ми порадили розширити асортимент.
Власниця інтернет-магазину прислухалася до нас і додала товари для дітей, товари для дому та іграшки. Таким чином стало 2 500 позицій.
І вже в наступному місяці ми отримали такі результати:

8 626 грн
вклали в рекламу

82 150 грн
склав дохід з реклами

1 місяць
роботи реклами

168
продажів отримали

10,5 %
частка рекламних витрат у виручці

51 грн
вартість конверсії
Дані на скріні:
Наша порада щодо розширення асортименту дала можливість збільшити виручку в 4,7 разів.
Саме тому потрібно працювати над своїм асортиментом, аналізувати ринок, стежити за трендами і шукати шляхи розвитку вашого інтернет-магазину. А ми налаштуємо вам рекламу, яка буде працювати на повному автопілоті, щоб у вас залишався час на продумування стратегії та розширення асортименту магазину.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань