Кейс інтернет-магазину домашнього текстилю | кейс Turboweb №40

6 080₴

вклали в рекламу

163 129₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Наш клієнт, інтернет-магазин домашнього текстилю.

Налаштували йому Google Shopping з нашої оптимізацією в червні і зараз зайшли в аналітику перевірити результати:

  • 5-тий місяць реклама працює сама, ніяких налаштувань з боку інтернет-магазину, тільки поповнюють рекламний бюджет.

Дані на скріні:

6 080 грн 

вклали в рекламу

163 129 грн

склав прибуток з реклами

1 місяць

роботи реклами

177

продажів отримали

3,7 %

доля рекламних витрат у виручці

34,35 грн

вартість конверсії

Чим же займається маркетолог, якщо реклама працює на автопілоті і поліпшується, завдяки штучному інтелекту Google? Тим, чим і повинен займатися - маркетинговою стратегією. У цього інтернет-магазину широкий асортимент, яскраві якісні фото товарів і їх опису, постійні знижки та цікаві пропозиції.

Автоматизуйте свою рекламу разом з нами!


Над проектом працювала

Аліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань