Кейс інтернет-магазину домашнього текстилю | кейс Turboweb №40
6 080₴
вклали в рекламу
163 129₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Наш клієнт, інтернет-магазин домашнього текстилю.
Налаштували йому Google Shopping з нашої оптимізацією в червні і зараз зайшли в аналітику перевірити результати:
- 5-тий місяць реклама працює сама, ніяких налаштувань з боку інтернет-магазину, тільки поповнюють рекламний бюджет.
Дані на скріні:
6 080 грн
вклали в рекламу
163 129 грн
склав прибуток з реклами
1 місяць
роботи реклами
177
продажів отримали
3,7 %
доля рекламних витрат у виручці
34,35 грн
вартість конверсії
Чим же займається маркетолог, якщо реклама працює на автопілоті і поліпшується, завдяки штучному інтелекту Google? Тим, чим і повинен займатися - маркетинговою стратегією. У цього інтернет-магазину широкий асортимент, яскраві якісні фото товарів і їх опису, постійні знижки та цікаві пропозиції.
Автоматизуйте свою рекламу разом з нами!
Над проектом працювала
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань