Кейс інтернет-магазину домашнього текстилю | кейс Turboweb №81
2 160₴
вклали в рекламу
24 097₴
склав дохід з реклами
2 тижня
роботи реклами
![](/media/images/ed/78/ed78d353ec3326d85fc664ae3151a5de.jpg)
Будьте найпершими і найкращими!
Ще кілька тижнів і всі відійдуть від шоку, перейдуть на стадію «прийняття». І кинуться в інтернет - продавати свої товари онлайн.
Використовуйте найефективніші і рентабельні інструменти інтернет-маркетингу вже зараз.
Як це робить наш клієнт, інтернет-магазин текстилю для дому.
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
2 160 грн
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/mesh.png)
24 097 грн
склав дохід з реклами
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
2 тижня
роботи реклами
![](/static/assets/images/icons/cart.png)
321
продажів отримали
![](/static/assets/images/icons/analytics.png)
9 %
частка рекламних витрат у виручці
![](/static/assets/images/icons/calculator.png)
6,7 грн
вартість конверсії
А наскільки рентабельна ваша реклама? Залишайте заявку на сайті і ми розповімо, які інструменти маркетингу зараз найефективніші.
Над проектом працювала
![](/media/images/d7/56/d7560e6dd79a23b7494fe9ea4c65294a.png.57x57_q85_crop.png)
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань