Кейс інтернет-магазину домашнього текстилю | кейс Turboweb №110

2 200$

вклали в рекламу

8 238$

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Багато власників і маркетологів інтернет-магазинів вважають, що для того, щоб рекламувати свої товари в соціальних мережах потрібно наймати SMM-агентство або самим кожен день писати пости на кожен товар і вигадувати креативні тексти.

В результаті ж вони отримують лайки, коментарі та підписки ботів, в кращому випадку - замовлення через особисті повідомлення.

В підсумку: тимчасових і ресурсних витрат багато, а результату мало і багато бізнесменів відмовляються від використання соціальних мереж для реклами свого інтернет-магазину.

Ми ж стверджуємо, що через Facebook та Instagram можна приводити немаленьку кількість замовлень, які клієнти будуть оформляти за стандартним алгоритмом: через корзину.

Ось приклад результату одного з наших клієнтів за останні 30 днів:

2 200 $

вклали в рекламу

 8 238 $

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

916

продажів отримали

2,4 $

вартість конверсії

У стовпці "Цінність конверсії покупок" ми налаштували вихід не виручки, а маржинального доходу.

За налаштуванням ефективної товарної реклами в Facebook та Instagram пишіть нам.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань