Кейс інтернет-магазину домашнього текстилю | кейс Turboweb №110
2 200$
вклали в рекламу
8 238$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Багато власників і маркетологів інтернет-магазинів вважають, що для того, щоб рекламувати свої товари в соціальних мережах потрібно наймати SMM-агентство або самим кожен день писати пости на кожен товар і вигадувати креативні тексти.
В результаті ж вони отримують лайки, коментарі та підписки ботів, в кращому випадку - замовлення через особисті повідомлення.
В підсумку: тимчасових і ресурсних витрат багато, а результату мало і багато бізнесменів відмовляються від використання соціальних мереж для реклами свого інтернет-магазину.
Ми ж стверджуємо, що через Facebook та Instagram можна приводити немаленьку кількість замовлень, які клієнти будуть оформляти за стандартним алгоритмом: через корзину.
Ось приклад результату одного з наших клієнтів за останні 30 днів:
2 200 $
вклали в рекламу
8 238 $
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
916
продажів отримали
2,4 $
вартість конверсії
У стовпці "Цінність конверсії покупок" ми налаштували вихід не виручки, а маржинального доходу.
За налаштуванням ефективної товарної реклами в Facebook та Instagram пишіть нам.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань