Вплив карантину на інтернет-магазин домашнього текстилю | кейс Turboweb №75
Ось як змінювався графік кількості замовлень у нашого клієнта, інтернет-магазину домашнього текстилю, з початку карантину:
- Ми спеціально прибрали маски з статистики
Спочатку закономірне зниження попиту - до 30 замовлень на день, так як домашній текстиль - це не товар першої необхідності. Потім спостерігалося поступове зростання - близько 50 замовлень день. І зараз - сильне зростання, до 100 замовлень в день!
І зростання кількості замовлень в основному за рахунок покупок від нових клієнтів. Ті, хто купували офлайн, зараз купують онлайн.
Основні джерела продажів: Google Shopping та динамічна товарна реклама в Facebook и Instagram. Вони дають 80% продажів усього інтернет-магазину.
А яка у вас динаміка замовлень з початку карантину?
Над проектом працювала
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань