Кейс інтернет-магазину електроніки та аксесуарів | кейс Turboweb №65
6 000₴
вклали в рекламу
109 000₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Для інтернет-магазину електроніки та аксесуарів ми налаштували Google Shopping з оптимізацією всього місяць тому і вже готові ділитися результатами.
За останні 30 днів:
6 000 грн
вклали в рекламу
109 000 грн
склав прибуток з реклами
1 місяць
роботи реклами
87
продажів отримали
5,5 %
доля рекламних витрат у виручці
68,96 грн
вартість конверсії
І це тільки перший місяць роботи оптимізованого Google Shopping. Завдяки штучному інтелекту він буде і далі навчатися і оптимізувати рекламну кампанію. Його мета - при найменших витратах на рекламу принести якомога більше замовлень. Такі результати можливі тільки при правильному налаштуванні.
На успіх кампанії, крім правильного налаштування також впливає асортимент інтернет-магазину, якісні фото товарів, їх опис та конкурентоспроможні ціни, оригінальна пропозиція на ринку. Завдяки тому, що реклама працює автоматично, а ви просто поповнюєте рекламний бюджет, у вас з'явиться час працювати над поліпшенням вашого інтернет-магазину. А головне - ніяких щомісячних абонплат!
Хочете так само?
Над проектом працювала
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань