Кейс інтернет-магазину електроніки та аксесуарів | кейс Turboweb №65

6 000₴

вклали в рекламу

109 000₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Для інтернет-магазину електроніки та аксесуарів ми налаштували Google Shopping з оптимізацією всього місяць тому і вже готові ділитися результатами.

За останні 30 днів:

6 000 грн

вклали в рекламу

109 000 грн

склав прибуток з реклами

1 місяць

роботи реклами

87

продажів отримали

5,5 %

доля рекламних витрат у виручці

68,96 грн 

вартість конверсії

І це тільки перший місяць роботи оптимізованого Google Shopping. Завдяки штучному інтелекту він буде і далі навчатися і оптимізувати рекламну кампанію. Його мета - при найменших витратах на рекламу принести якомога більше замовлень. Такі результати можливі тільки при правильному налаштуванні.

На успіх кампанії, крім правильного налаштування також впливає асортимент інтернет-магазину, якісні фото товарів, їх опис та конкурентоспроможні ціни, оригінальна пропозиція на ринку. Завдяки тому, що реклама працює автоматично, а ви просто поповнюєте рекламний бюджет, у вас з'явиться час працювати над поліпшенням вашого інтернет-магазину. А головне - ніяких щомісячних абонплат!

Хочете так само?


Над проектом працювала

Аліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань