Кейс інтернет-магазину електроніки та побутової техніки | кейс Turboweb №43

2 711₴

вклали в рекламу

84 552₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Нам вдалося знизити частку рекламних витрат у виручці більш, ніж в 4 рази !

Результати за перший місяць роботи ПРОСТОЇ торгової кампанії в рекламу в Google Shopping:

3 044 грн

вклали в рекламу

20 786 грн

склав прибуток з реклами

1 місяць

роботи реклами

14,6 %

доля рекламних витрат у виручці

А тепер подивимося які результати нам вдалося отримати через місяць після налаштування ОПТИМІЗОВАНОЇ торгової кампанії в Google Shopping:

2 711 грн

вклали в рекламу

84 552 грн

склав прибуток з реклами

1 місяць

роботи реклами

2,7 %

доля рекламних витрат у виручці

Налаштувавши торгову кампанію в Google Shopping нам вдалося знизити частку рекламних витрат більше, ніж в 4 раза!

При налаштуванні ОПТИМІЗОВАНОЇ торгової кампанії в Google Shopping ми використовуємо штучний інтелект Google. Завдяки цьому ваша реклама показується не просто вашої цільової аудиторії, а саме тим, хто з більшою ймовірністю здійснить покупку на велику суму. А це означає: менші витрати на рекламу і більший дохід від неї.

Якщо ви хочете використовувати дійсно рентабельні інструменти інтернет-маркетингу - пишіть нам.


Над проектом працювала

Аліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань