Кейс інтернет-магазину електроніки та побутової техніки | кейс Turboweb №43
2 711₴
вклали в рекламу
84 552₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Нам вдалося знизити частку рекламних витрат у виручці більш, ніж в 4 рази !
Результати за перший місяць роботи ПРОСТОЇ торгової кампанії в рекламу в Google Shopping:
3 044 грн
вклали в рекламу
20 786 грн
склав прибуток з реклами
1 місяць
роботи реклами
14,6 %
доля рекламних витрат у виручці
А тепер подивимося які результати нам вдалося отримати через місяць після налаштування ОПТИМІЗОВАНОЇ торгової кампанії в Google Shopping:
2 711 грн
вклали в рекламу
84 552 грн
склав прибуток з реклами
1 місяць
роботи реклами
2,7 %
доля рекламних витрат у виручці
Налаштувавши торгову кампанію в Google Shopping нам вдалося знизити частку рекламних витрат більше, ніж в 4 раза!
При налаштуванні ОПТИМІЗОВАНОЇ торгової кампанії в Google Shopping ми використовуємо штучний інтелект Google. Завдяки цьому ваша реклама показується не просто вашої цільової аудиторії, а саме тим, хто з більшою ймовірністю здійснить покупку на велику суму. А це означає: менші витрати на рекламу і більший дохід від неї.
Якщо ви хочете використовувати дійсно рентабельні інструменти інтернет-маркетингу - пишіть нам.
Над проектом працювала
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань