Кейс інтернет-магазину іграшок | кейс Turboweb №102
3 018$
вклали в рекламу
67 810$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Здається Дід Мороз купував подарунки для дітей в цьому році саме у нашого клієнта, інтернет-магазину іграшок.
А звідки він дізнався про цей магазин? За допомогою динамічної товарної реклами в Facebook і Instagram, яку налаштували ми!
Дивіться результати за місяць на скріні:
3 018 $
вклали в рекламу
67 810 $
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
2 344
продажів отримали
4,5 %
частка рекламних витрат у виручці
1,29 $
вартість конверсії
Хочете і ви отримувати реальні замовлення, а не лайки в соціальних мережах? Залишайте заявку на сайті!
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань