Кейс інтернет-магазину іграшок та подарунків | кейс Turboweb №127

10 355₴

вклали в рекламу

124 758₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Щоб клієнти помітили саме ваш інтернет-магазин серед сотень інших, важливо не тільки правильно налаштувати рекламні інструменти, а й зробити це вчасно,  давши рекламі можливість навчитися та оптимізуватися за кілька місяців.

Саме так і вчинив наш клієнт, інтернет-магазин іграшок та подарунків, звернувшись до нас за налаштуванням Google Shopping з використанням штучного інтелекту.

Перший місяць роботи реклами ми встановили невеликий бюджет і отримали такі результати за вересень:

3 071 грн

вклали в рекламу

6 958 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

27

продажів отримали

44 %

частка рекламних витрат у виручці

Завдяки штучному інтелекту Google реклама навчалася та покращувалася з кожним місяцем, знаходячи саме тих людей, які не просто зроблять покупку, але ще й з більш високим чеком.

До старту сезону почали активно збільшувати бюджет. Ось які результати отримали за грудень:

10 355 грн

вклали в рекламу

124 758 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

291

продажів отримали

8,3 %

частка рекламних витрат у виручці

І це результати тільки на замовлення через кошик на сайті, а було також багато замовлень і по телефону.

Але, як би добре не працював Google Shopping, як би розумно він не був налаштований, без роботи над асортиментом, відстеження, які позиції користуються найбільшим попитом, створення якісних фото та описів товарів та конкурентоспроможними цінами – не обійтись.

Завдяки нашим налаштуванням реклама працює автоматично, маркетолог чи власник бізнесу просто поповнює рекламний бюджет. А значить звільняється найцінніший ресурс – час, який ви можете витратити на розвиток вашого інтернет-магазину.

Бажаєте займатися стратегією, а не ручними налаштуваннями? Залишайте заявку на сайті.

А як продавці іграшок боряться із падінням попиту після новорічних свят? Читайте в нашому телеграм каналі


Над проектом працювала

Катерина

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

За більш ніж рік роботи в Turboweb Катерина вже допомогла збільшити продажі більше 210 інтернет-магазинам різних тематик. Катю клієнти люблять за оперативність у вирішенні питань і гарну українська мову в комунікаціях.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань