Кейс інтернет-магазину іграшок | кейс Turboweb №102

3 018$

вклали в рекламу

67 810$

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Здається Дід Мороз купував подарунки для дітей в цьому році саме у нашого клієнта, інтернет-магазину іграшок.

А звідки він дізнався про цей магазин? За допомогою динамічної товарної реклами в Facebook і Instagram, яку налаштували ми!

Дивіться результати за місяць на скріні:

3 018 $

вклали в рекламу

67 810 $

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

2 344

продажів отримали

4,5 %

частка рекламних витрат у виручці

1,29 $

вартість конверсії

Хочете і ви отримувати реальні замовлення, а не лайки в соціальних мережах? Залишайте заявку на сайті!

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань