Кейс інтернет-магазину іграшок | кейс Turboweb №102
3 018$
вклали в рекламу
67 810$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
![](/media/images/92/76/92768003981f25310fc7c8781cbf3bb5.jpg)
Здається Дід Мороз купував подарунки для дітей в цьому році саме у нашого клієнта, інтернет-магазину іграшок.
А звідки він дізнався про цей магазин? За допомогою динамічної товарної реклами в Facebook і Instagram, яку налаштували ми!
Дивіться результати за місяць на скріні:
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
3 018 $
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/mesh.png)
67 810 $
склав дохід з реклами
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
1 місяць
роботи реклами
![](/static/assets/images/icons/cart.png)
2 344
продажів отримали
![](/static/assets/images/icons/analytics.png)
4,5 %
частка рекламних витрат у виручці
![](/static/assets/images/icons/calculator.png)
1,29 $
вартість конверсії
Хочете і ви отримувати реальні замовлення, а не лайки в соціальних мережах? Залишайте заявку на сайті!
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань