Кейс інтернет-магазину техніки для саду | кейс Turboweb №120
3 185₴
вклали в рекламу
211 960₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Чому варто оптимізувати Google Shopping? Розповідаємо на прикладі кейсу.
Для інтернет-магазину техніки для саду ми налаштували просту торгову кампанію Google Shopping та торгову кампанію з оптимізацією.
Проста торгова кампанія:
1955 грн
вклали в рекламу
37 064 грн
склав дохід з реклами
14 днів
роботи реклами
5,3%
частка рекламних витрат у виручці
Торгова кампанія з оптимізацією:
3185 грн
вклали в рекламу
211 960 грн
склав дохід з реклами
14 днів
роботи реклами
1,5%
частка рекламних витрат у виручці
Частка рекламних витрат знизилася у 3,5 рази.
І це лише перші 2 тижні роботи оптимізованого Google Shopping. Завдяки штучному інтелекту він і далі навчатиметься та оптимізуватиме рекламну кампанію. Його мета – за найменших витратат на рекламу принести якнайбільше замовлень.
Такі результати можливі лише за правильного налаштування. На успіх кампанії, окрім грамотного налаштування, також впливає асортимент інтернет-магазину, якісні фото товарів, їх описи та конкурентоспроможні ціни, оригінальна пропозиція на ринку.
Завдяки тому, що реклама працює автоматично, а ви просто поповнюєте рекламний бюджет, у вас з'явиться час працювати над покращенням вашого інтернет-магазину.
А головне – ніяких щомісячних абонплат!
Над проектом працювала
Катя
Проект-менеджер
Катя - керівник проєктів компанії TurboWeb. Катя налаштувала рекламу понад 400 магазинам. Вважає, електронну комерцію ремеслом. А власника магазину позиціонує як справжнього майстра, який любить свою справу, а не лише гроші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань