Кейс інтернет-магазину техніки для саду | кейс Turboweb №120

3 185₴

вклали в рекламу

211 960₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Чому варто оптимізувати Google Shopping? Розповідаємо на прикладі кейсу.

Для інтернет-магазину техніки для саду ми налаштували просту торгову кампанію Google Shopping та торгову кампанію з оптимізацією.

Проста торгова кампанія:

1955 грн

вклали в рекламу

37 064 грн

склав дохід з реклами

14 днів

роботи реклами

5,3%

частка рекламних витрат у виручці

Торгова кампанія з оптимізацією:

3185 грн

вклали в рекламу

211 960 грн

склав дохід з реклами

14 днів

роботи реклами

1,5%

частка рекламних витрат у виручці

Частка рекламних витрат знизилася у 3,5 рази.

І це лише перші 2 тижні роботи оптимізованого Google Shopping. Завдяки штучному інтелекту він і далі навчатиметься та оптимізуватиме рекламну кампанію. Його мета – за найменших витратат на рекламу принести якнайбільше замовлень.

Такі результати можливі лише за правильного налаштування. На успіх кампанії, окрім грамотного налаштування, також впливає асортимент інтернет-магазину, якісні фото товарів, їх описи та конкурентоспроможні ціни, оригінальна пропозиція на ринку.

Завдяки тому, що реклама працює автоматично, а ви просто поповнюєте рекламний бюджет, у вас з'явиться час працювати над покращенням вашого інтернет-магазину.

А головне – ніяких щомісячних абонплат!


Над проектом працювала

Катя

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Катя - керівник проєктів компанії TurboWeb. Катя налаштувала рекламу понад 400 магазинам. Вважає, електронну комерцію ремеслом. А власника магазину позиціонує як справжнього майстра, який любить свою справу, а не лише гроші.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань