Кейс інтернет-магазину ювелірних прикрас | кейс Turboweb №118
2 894$
вклали в рекламу
39 935$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Для інтернет-магазину ювелірних прикрас ми налаштували Динамічну товарну рекламу в Facebook та Instagram півроку тому.
Ось нові результати її роботи за останній місяць:
2894 $
вклали в рекламу
39 935 $
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
231
продажів отримали
7,2 %
частка рекламних витрат у виручці
173 $
средній чек
Таких результатів ми досягли завдяки розумному налаштуванню реклами та вдумливому підходу до того, які товари рекламувати, щоб знижувати частку рекламних витрат у виручці. Ми вибрали стратегію підвищення середнього чека, вибираючи для реклами дорожчі товари, із вищою маржею (оптимізація за цінністю).
Також на успіх впливає те, що такий товар, як прикраси відмінно продається за допомогою реклами в соціальних мережах: гарні фото, продукт не першої необхідності, а так званої категорії “Хочу”, те, що часто купують як подарунок собі чи комусь .
Але, як би добре не працювала Динамічна товарна реклама у Facebook та Instagram, як би розумно вона не була налаштована, без роботи над асортиментом, відстеження, які позиції мають найбільший попит, створення якісних фото та описів товарів та конкурентоспроможними цінами – не обійтися.
Хочете замовити налаштування Динамічної товарної реклами у Facebook & Instagram або Google Shopping з використанням штучного інтелекту? Залишайте заявку на сайті.
Над проектом працювала
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань