Кейс інтернет-магазину ювелірних прикрас | кейс Turboweb №61
31 350₴
вклали в рекламу
629 265₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
З інтернет-магазином ювелірних прикрас ми почали працювати з жовтня 2020 року, поступово налаштовуючи нові інструменти. Зараз в Google Shopping у магазину працює стандартна, оптимізована кампанії і оптимізована під найбільш конверсійні товари.
Ось результати роботи цих кампаній Google Shopping за квітень:
31 350 грн
вклали в рекламу
629 265 грн
склав прибуток з реклами
1 місяць
роботи реклами
200
продажів отримали
5 %
доля рекламних витрат у виручці
156 грн
вартість конверсії
Але, як би добре не працював Google Shopping, як би грамотно він не був налаштований, без роботи над асортиментом, відстеження, які позиції користуються найбільшим попитом, створення якісних фото і описів товарів і конкурентоспроможними цінами - не обійтися.
Завдяки нашим налаштуванням реклама працює автоматично, маркетолог або власник бізнесу просто поповнює рекламний бюджет. А значить звільняється найцінніший ресурс - час, який ви можете витратити на розвиток вашого інтернет-магазину.
Хочете займатися стратегією, а не ручними налаштуваннями? Залишайте заявку на сайті.
Над проектом працювала
Катерина
Проект-менеджер
За більш ніж рік роботи в Turboweb Катерина вже допомогла збільшити продажі більше 210 інтернет-магазинам різних тематик. Катю клієнти люблять за оперативність у вирішенні питань і гарну українська мову в комунікаціях.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань