Кейс інтернет-магазину комп'ютерної техніки | кейс Turboweb №70

1 141₴

вклали в рекламу

31 053₴

склав дохід з реклами

1 тиждень

роботи реклами


Для інтернет-магазину комп'ютерної техніки ми налаштували просту торгову кампанію Google Shopping і торгову кампанію з оптимізацією всього місяць тому і вже готові ділитися результатами.

 723 грн

вклали в рекламу

5 307 грн

склав прибуток з реклами

1 тиждень

роботи реклами

13,6 %

доля рекламних витрат у виручці

Торгова кампанія з оптимізацією:

 1 141 грн

вклали в рекламу

31 053 грн

склав прибуток з реклами

1 тиждень

роботи реклами

3,6 %

доля рекламних витрат у виручці

Завдяки штучному інтелекту він буде і далі навчатися і оптимізувати рекламну кампанію. Його мета - при найменших витратах на рекламу принести якомога більше замовлень.

Такі результати можливі тільки при правильному налаштуванні. На успіх кампанії, крім розумного налаштування також впливає асортимент інтернет-магазину, якісні фото товарів, їх опису та конкурентоспроможні ціни, оригінальна пропозиція на ринку. Завдяки тому, що реклама працює автоматично, а ви просто поповнюєте рекламний бюджет, у вас з'явиться час працювати над поліпшенням вашого інтернет-магазина. А головне - ніяких щомісячних абонплат! Хочете так само? Залишайте заявку на сайті.


Над проектом працювала

Катя

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Катя - керівник проєктів компанії TurboWeb. Катя налаштувала рекламу понад 400 магазинам. Вважає, електронну комерцію ремеслом. А власника магазину позиціонує як справжнього майстра, який любить свою справу, а не лише гроші.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань