Кейс інтернет-магазину комп'ютерної техніки | кейс Turboweb №70
1 141₴
вклали в рекламу
31 053₴
склав дохід з реклами
1 тиждень
роботи реклами

Для інтернет-магазину комп'ютерної техніки ми налаштували просту торгову кампанію Google Shopping і торгову кампанію з оптимізацією всього місяць тому і вже готові ділитися результатами.

723 грн
вклали в рекламу

5 307 грн
склав прибуток з реклами

1 тиждень
роботи реклами

13,6 %
доля рекламних витрат у виручці
Торгова кампанія з оптимізацією:
.png)

1 141 грн
вклали в рекламу

31 053 грн
склав прибуток з реклами

1 тиждень
роботи реклами

3,6 %
доля рекламних витрат у виручці
Завдяки штучному інтелекту він буде і далі навчатися і оптимізувати рекламну кампанію. Його мета - при найменших витратах на рекламу принести якомога більше замовлень.
Такі результати можливі тільки при правильному налаштуванні. На успіх кампанії, крім розумного налаштування також впливає асортимент інтернет-магазину, якісні фото товарів, їх опису та конкурентоспроможні ціни, оригінальна пропозиція на ринку. Завдяки тому, що реклама працює автоматично, а ви просто поповнюєте рекламний бюджет, у вас з'явиться час працювати над поліпшенням вашого інтернет-магазина. А головне - ніяких щомісячних абонплат! Хочете так само? Залишайте заявку на сайті.
Над проектом працювала

Катя
Проект-менеджер
Катя - керівник проєктів компанії TurboWeb. Катя налаштувала рекламу понад 400 магазинам. Вважає, електронну комерцію ремеслом. А власника магазину позиціонує як справжнього майстра, який любить свою справу, а не лише гроші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань