Кейс інтернет-магазину корейської косметики | кейс Turboweb №71
1 366₴
вклали в рекламу
53 611₴
склав дохід з реклами
14 днів
роботи реклами
Чому варто налаштовувати Google Shopping з оптимізацією? Розповідаємо на прикладі кейсу.
Для інтернет-магазину корейської косметики ми налаштували просту торгову кампанію Google Shopping і торгову кампанію з оптимізацією.
Торгова кампанія Google Shopping:
848 грн
вклали в рекламу
11 290 грн
склав прибуток з реклами
14 днів
роботи реклами
7,5 %
доля рекламних витрат у виручці
Торгова кампанія Google Shopping з оптимізацією:
1 366 грн
вклали в рекламу
53 611 грн
склав прибуток з реклами
14 днів
роботи реклами
2,5 %
доля рекламних витрат у виручці
І це тільки перші 2 тижні роботи оптимізованого Google Shopping.
Завдяки штучному інтелекту він буде і далі навчатися і оптимізувати рекламну кампанію. Його мета - при найменших витратах на рекламу принести якомога більше замовлень.
Такі результати можливі тільки при правильному налаштуванні. На успіх кампанії, крім розумного налаштування також впливає асортимент інтернет-магазину, якісні фото товарів, їх опису та конкурентоспроможні ціни, оригінальна пропозиція на ринку. Завдяки тому, що реклама працює автоматично, а ви просто поповнюєте рекламний бюджет, у вас з'явиться час працювати над поліпшенням вашого інтернет-магазина. А головне - ніяких щомісячних абонплат! Хочете так само? Залишайте заявку на сайті.
Над проектом працювала
Катя
Проект-менеджер
Катя - керівник проєктів компанії TurboWeb. Катя налаштувала рекламу понад 400 магазинам. Вважає, електронну комерцію ремеслом. А власника магазину позиціонує як справжнього майстра, який любить свою справу, а не лише гроші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань