Кейс інтернет-магазину корейської косметики | кейс Turboweb №71

1 366₴

вклали в рекламу

53 611₴

склав дохід з реклами

14 днів

роботи реклами

Чому варто налаштовувати Google Shopping з оптимізацією? Розповідаємо на прикладі кейсу.

Для інтернет-магазину корейської косметики ми налаштували просту торгову кампанію Google Shopping і торгову кампанію з оптимізацією.

Торгова кампанія Google Shopping:

848 грн

вклали в рекламу

11 290 грн

склав прибуток з реклами

14 днів

роботи реклами

7,5 %

доля рекламних витрат у виручці

Торгова кампанія Google Shopping з оптимізацією:

 1 366 грн

вклали в рекламу

53 611 грн

склав прибуток з реклами

14 днів

роботи реклами

2,5 %

доля рекламних витрат у виручці

І це тільки перші 2 тижні роботи оптимізованого Google Shopping.

Завдяки штучному інтелекту він буде і далі навчатися і оптимізувати рекламну кампанію. Його мета - при найменших витратах на рекламу принести якомога більше замовлень.
Такі результати можливі тільки при правильному налаштуванні. На успіх кампанії, крім розумного налаштування також впливає асортимент інтернет-магазину, якісні фото товарів, їх опису та конкурентоспроможні ціни, оригінальна пропозиція на ринку. Завдяки тому, що реклама працює автоматично, а ви просто поповнюєте рекламний бюджет, у вас з'явиться час працювати над поліпшенням вашого інтернет-магазина. А головне - ніяких щомісячних абонплат! Хочете так само? Залишайте заявку на сайті.


Над проектом працювала

Катя

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Катя - керівник проєктів компанії TurboWeb. Катя налаштувала рекламу понад 400 магазинам. Вважає, електронну комерцію ремеслом. А власника магазину позиціонує як справжнього майстра, який любить свою справу, а не лише гроші.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань