Кейс інтернет-магазину косметики | кейс Turboweb №77

223$

вклали в рекламу

9 762$

склав дохід з реклами

На 60% збільшилися замовлення у нашого клієнта: інтернет-магазину елітної косметики.

Так, на початку карантину замовлення просіли - а тепер ростуть!

Спад в замовленнях спочатку зрозумілий: в перші тижні карантину людям було не до косметики, вони купували більш потрібні товари в цей період, та й запаси косметики ще були. А ось в кінці березня і початку квітня продажі пішли в гору.

Люди зрозуміли, що карантин надовго, запаси не вічні, офлайн-магазини закриті. А значить єдина можливість купити необхідні товари - в інтернет-магазині.

На знімку з Google Analytics показано, наскільки більше транзакцій стало в кінці березня - першого тижня квітня порівняно з першими тижнями після оголошення карантину.

 

Також добре видно, що сильно приросла частка нових відвідувачів, які прийшли з реклами в Facebook.

Тому, якщо на початку карантину у вашому інтернет-магазині був відчутний спад і ви зменшували рекламний бюджет або навіть припиняли рекламу, зараз ситуація може бути вже в цілком інша. Не втрачайте можливість знайти своїх клієнтів в Інтернеті в цей період.

За налаштуванням ефективних інструментів для інтернет-магазинів - залишайте заявку на сайті.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань