Кейс інтернет-магазину кросівок | кейс Turboweb №74

154$

вклали в рекламу

18 964$

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Для нашого клієнта, інтернет-магазину кросівок ми налаштували рекламні кампанії DSA.

Динамічні пошукові кампанії (dynamic search campaigns) або динамічні пошукові оголошення (dynamic search ads, DSA) - це коли система порівнює пошуковий запит користувача і контент на сайті. Якщо вони є релевантними, вона автоматично створює заголовок оголошення та вибирає посадкову сторінку на основі контенту на сайті.

Ось результати за місяць роботи кампанії:
Головний офіс компанії знаходиться в Польщі, тому суми в рекламному кабінеті вказані в польських злотих.

2907 PL (154 $)

вклали в рекламу

73 039 PL (18 964 $)

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

184

продажів отримали

10,7%

частка рекламних витрат у виручці

15,8 PL (3,9 $)

вартість конверсії

Основні переваги динамічних пошукових оголошень:

  • Економія часу. Не треба ставити ключові слова, ставки та тексти оголошень для кожного товару на сайті. Крім того, можна легко почати рекламні кампанії в інших країнах.
  • У оголошень завжди будуть релевантні заголовки. Коли користувач вводить пошуковий запит про ваш товар або послугу, Google Реклама автоматично створює оголошення з відповідним заголовком та вибирає для нього найбільш підходящу цільову сторінку.
  • Можна показувати оголошення, пов'язані з утриманням як всього сайту, так і окремих його сторінок або розділів, а також відключати рекламу тимчасово відсутніх товарів.
  • Ви зможете залучати більше трафіку. Динамічні пошукові оголошення допомагають залучити нових потенційних клієнтів і збільшити обсяг продажів за рахунок більш широкого охоплення аудиторії в порівнянні з кампаніями, в яких використовується таргетинг на ключові слова.

Ще не працювали з цим рекламним інструментом? Телефонуйте за номером 067 624 08 14 або залишайте заявку на сайті. Наш фахівець розповість вам більше про динамічні пошукові кампанії та чи підходять вони вашому інтернет-магазину.


Над проектом працювала

Катерина

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

За більш ніж рік роботи в Turboweb Катерина вже допомогла збільшити продажі більше 210 інтернет-магазинам різних тематик. Катю клієнти люблять за оперативність у вирішенні питань і гарну українська мову в комунікаціях.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань