Кейс інтернет-магазину кросівок | кейс Turboweb №38
319$
вклали в рекламу
9 360$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Відключали рекламу на свята? А інші продавали!
Не дивлячись на так званий "мертвий" період після Нового року, локдаун і кризу. Наш клієнт - інтернет-магазин кросівок, філія польської компанії в Україні, тому і звіт в польській валюті - злотих.
Дані на скріні:
Дані за місяць по товарній рекламі в Facebook:
2 864,93 злотих (766 $)
вклали в рекламу
74 279,21 злотих (19 884,34$)
склав прибуток з реклами
14 днів
роботи реклами
87
продажів отримали
3,8 %
доля рекламних витрат у виручці
15,4 злотих (14,12 $)
вартість конверсії
А знаєте яку абонплату клієнт платить щомісяця за ведення? а ніяку!
Тому що ми робимо одноразове налаштування, яке працює потім на автопілоті! А в ефективності ви можете переконатися на наших кейсах.
Над проектом працювала
Катерина
Проект-менеджер
За більш ніж рік роботи в Turboweb Катерина вже допомогла збільшити продажі більше 210 інтернет-магазинам різних тематик. Катю клієнти люблять за оперативність у вирішенні питань і гарну українська мову в комунікаціях.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань