Кейс інтернет-магазину кросівок | кейс Turboweb №38
319$
вклали в рекламу
9 360$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
![](/media/images/eb/3d/eb3d9b8a42646335687b807d80bad900.jpg)
Відключали рекламу на свята? А інші продавали!
Не дивлячись на так званий "мертвий" період після Нового року, локдаун і кризу. Наш клієнт - інтернет-магазин кросівок, філія польської компанії в Україні, тому і звіт в польській валюті - злотих.
Дані на скріні:
Дані за місяць по товарній рекламі в Facebook:
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
2 864,93 злотих (766 $)
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/mesh.png)
74 279,21 злотих (19 884,34$)
склав прибуток з реклами
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
14 днів
роботи реклами
![](/static/assets/images/icons/cart.png)
87
продажів отримали
![](/static/assets/images/icons/analytics.png)
3,8 %
доля рекламних витрат у виручці
![](/static/assets/images/icons/calculator.png)
15,4 злотих (14,12 $)
вартість конверсії
А знаєте яку абонплату клієнт платить щомісяця за ведення? а ніяку!
Тому що ми робимо одноразове налаштування, яке працює потім на автопілоті! А в ефективності ви можете переконатися на наших кейсах.
Над проектом працювала
![](/media/images/e7/8b/e78bd61b17f09d6457224d9f73c7e277.jpg.57x57_q85_crop.jpg)
Катерина
Проект-менеджер
За більш ніж рік роботи в Turboweb Катерина вже допомогла збільшити продажі більше 210 інтернет-магазинам різних тематик. Катю клієнти люблять за оперативність у вирішенні питань і гарну українська мову в комунікаціях.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань