Кейс інтернет-магазину кросівок | кейс Turboweb №38

319$

вклали в рекламу

9 360$

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Відключали рекламу на свята? А інші продавали!

Не дивлячись на так званий "мертвий" період після Нового року, локдаун і кризу. Наш клієнт - інтернет-магазин кросівок, філія польської компанії в Україні, тому і звіт в польській валюті - злотих.

Дані на скріні:

Дані за місяць по товарній рекламі в Facebook:

2 864,93 злотих (766 $)

вклали в рекламу

74 279,21 злотих (19 884,34$)

склав прибуток з реклами

14 днів

роботи реклами

87

продажів отримали

3,8 %

доля рекламних витрат у виручці

15,4 злотих (14,12 $)

вартість конверсії

А знаєте яку абонплату клієнт платить щомісяця за ведення? а ніяку!

Тому що ми робимо одноразове налаштування, яке працює потім на автопілоті! А в ефективності ви можете переконатися на наших кейсах.


Над проектом працювала

Катерина

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

За більш ніж рік роботи в Turboweb Катерина вже допомогла збільшити продажі більше 210 інтернет-магазинам різних тематик. Катю клієнти люблять за оперативність у вирішенні питань і гарну українська мову в комунікаціях.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань