Кейс інтернет-магазину човнів та їх комплектуючих | кейс Turboweb №122

13 472₴

вклали в рекламу

155 227₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Зменшили вартість залучення замовленнь у 6 разів!

У відео на ютубі  (відкрити відео) керівник проектів Аліна на прикладі кейсу інтернет-магазину човнів та комплектуючих розповідає, навіщо грамотно налаштовувати Google Shopping, збирати аудиторії для динамічного ремаркетингу коректно відстежувати покупки на сайті з передачею суми замовлення та як це вплине на бізнес результати.

А для тих хто хоче розглянути скрини:

Липень (до початку роботи з TurboWeb).

17 433 грн

вклали в рекламу

сума не відслідковувалась

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

103

продажів отримали

немає даних

частка рекламних витрат у виручці

175 грн

вартість конверсії

Перший місяць роботи Google Shopping із застосуванням штучного інтелекту. Серпень:

 3 130 грн

вклали в рекламу

174 197 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

105

продажів отримали

1,8 %

частка рекламних витрат у виручці

30 грн 

средній чек

Нам вдалося знизити ціну замовлення в 6 разів і Google Shopping почав приносити замовлення на більші суми. Якщо раніше купували комплектуючі, то зараз човни.

Google Shopping із застосуванням штучного інтелекту продовжує працювати, але для цієї ніші сезон продажів - це літо та зима, тому осінні місяці спостерігається невеликий спад, але кампанія продовжує приносити замовлення на великі суми.

Жовтень:

13 472 грн

вклали в рекламу

155 227 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

76

продажів отримали

8,7 %

частка рекламних витрат у виручці

177 грн

вартість конверсії

Завдяки тому, що реклама працює автоматично, а ви просто поповнюєте рекламний бюджет, у вас з'явиться час працювати над покращенням вашого інтернет-магазину. А головне – ніяких щомісячних абонплат!


Над проектом працювала

Аліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань