Кейс інтернет-магазина меблів | кейс Turboweb №31
39 420₴
вклали в рекламу
320 000₴
склав дохід з реклами
3 тижня
роботи реклами
Як витрачати на рекламу в 2 рази менше грошей і отримувати при цьому в 4,5 рази більше замовлень?
Нам рідко вдається показати кейси До і Після наших налаштувань просто тому, що у багатьох інтернет-магазинів неправильно налаштована аналітика, не відслідковуються конверсії або конверсією вважається зовсім не покупка.
Так було і у нашого клієнта, інтернет-магазину меблів. Коли він до нас звернувся, то за останній місяць витратив на рекламу в Google Shopping 74 тис грн ($ 2 640). Отримавши при цьому 15 реальних замовлень. Цінність замовлень ми навіть не змогли відстежити.
Виявилося, що конверсією вважалося все, що завгодно, крім самої покупки: перегляд сторінки "Контакти", "Доставка і оплата" і т.д
Ми взялися за роботу над оптимізацією рекламних кампаній і після налаштування отримали такі результати:
39420
вклали в рекламу
320000
склав прибуток з реклами
з 27 липня по 19 серпня
роботи реклами
26
продажів отримали
Дані на скріні
Який висновок можна зробити з цього кейса? Як сказав колись Вінні-Пух: "Потрібно робити так, як потрібно. А як не потрібно, робити не потрібно! "
Працюйте з професіоналами, друзі! Це заощадить вам час, гроші і нерви!
За налаштуванням дійсно розумних торгових кампаній в Google Shopping - звертайтесь до нас!
Над проектом працювала
Катерина
Проект-менеджер
За більш ніж рік роботи в Turboweb Катерина вже допомогла збільшити продажі більше 210 інтернет-магазинам різних тематик. Катю клієнти люблять за оперативність у вирішенні питань і гарну українська мову в комунікаціях.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань