Кейс інтернет-магазина меблів | кейс Turboweb №31

39 420₴

вклали в рекламу

320 000₴

склав дохід з реклами

3 тижня

роботи реклами

Як витрачати на рекламу в 2 рази менше грошей і отримувати при цьому в 4,5 рази більше замовлень?

Нам рідко вдається показати кейси До і Після наших налаштувань просто тому, що у багатьох інтернет-магазинів неправильно налаштована аналітика, не відслідковуються конверсії або конверсією вважається зовсім не покупка.

Так було і у нашого клієнта, інтернет-магазину меблів. Коли він до нас звернувся, то за останній місяць витратив на рекламу в Google Shopping 74 тис грн ($ 2 640). Отримавши при цьому 15 реальних замовлень. Цінність замовлень ми навіть не змогли відстежити.

Виявилося, що конверсією вважалося все, що завгодно, крім самої покупки: перегляд сторінки "Контакти", "Доставка і оплата" і т.д

Ми взялися за роботу над оптимізацією рекламних кампаній і після налаштування отримали такі результати:

39420

вклали в рекламу

320000

склав прибуток з реклами

з 27 липня по 19 серпня

роботи реклами

26

продажів отримали

Дані на скріні

Який висновок можна зробити з цього кейса? Як сказав колись Вінні-Пух: "Потрібно робити так, як потрібно. А як не потрібно, робити не потрібно! "

Працюйте з професіоналами, друзі! Це заощадить вам час, гроші і нерви!

За налаштуванням дійсно розумних торгових кампаній в Google Shopping - звертайтесь до нас!


Над проектом працювала

Катерина

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

За більш ніж рік роботи в Turboweb Катерина вже допомогла збільшити продажі більше 210 інтернет-магазинам різних тематик. Катю клієнти люблять за оперативність у вирішенні питань і гарну українська мову в комунікаціях.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань