Кейс інтернет-магазину меблів | кейс Turboweb №35

511$

вклали в рекламу

14 037$

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

На продажі через Facebook і Instagram впливає зовнішній вигляд товару на зображенні. І це не новина 😊

Для отримання продажів через соціальні мережі не потрібно наймати SMM-ника і кожен день робити пости. Потрібно правильно налаштувати динамічну товарну рекламу. Вигрузка товарів відбувається автоматично, ви можете рекламувати усі товари або певні групи, ціни оновлюються теж автоматично. А завдяки штучному інтелекту і грамотному налаштуванні така реклама приносить не лайки, а відразу замовлення.

Ось приклад нашого клієнта, інтернет-магазину меблів. Реклама у нього працює вже 3 місяці і ось найсвіжіші дані дані:

За місяць:

511 $

вклали в рекламу

14 037 $

склав прибуток з реклами

1 місяць

роботи реклами

Дані на скріні:

Це дані тільки по 1 джерелу, рекламі в Facebook & Instagram, а не загальна виручка магазину.

Над проектом працювала

Аліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань