Кейс інтернет-магазину меблів | кейс Turboweb №35
511$
вклали в рекламу
14 037$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
![](/media/images/5c/d3/5cd393cd6dc771854d4e08a142819f3d.jpg)
На продажі через Facebook і Instagram впливає зовнішній вигляд товару на зображенні. І це не новина 😊
Для отримання продажів через соціальні мережі не потрібно наймати SMM-ника і кожен день робити пости. Потрібно правильно налаштувати динамічну товарну рекламу. Вигрузка товарів відбувається автоматично, ви можете рекламувати усі товари або певні групи, ціни оновлюються теж автоматично. А завдяки штучному інтелекту і грамотному налаштуванні така реклама приносить не лайки, а відразу замовлення.
Ось приклад нашого клієнта, інтернет-магазину меблів. Реклама у нього працює вже 3 місяці і ось найсвіжіші дані дані:
За місяць:
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
511 $
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/mesh.png)
14 037 $
склав прибуток з реклами
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
1 місяць
роботи реклами
Дані на скріні:
Це дані тільки по 1 джерелу, рекламі в Facebook & Instagram, а не загальна виручка магазину.
Над проектом працювала
![](/media/images/d7/56/d7560e6dd79a23b7494fe9ea4c65294a.png.57x57_q85_crop.png)
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань