Кейс інтернет-магазину меблів | кейс Turboweb №35
511$
вклали в рекламу
14 037$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
На продажі через Facebook і Instagram впливає зовнішній вигляд товару на зображенні. І це не новина 😊
Для отримання продажів через соціальні мережі не потрібно наймати SMM-ника і кожен день робити пости. Потрібно правильно налаштувати динамічну товарну рекламу. Вигрузка товарів відбувається автоматично, ви можете рекламувати усі товари або певні групи, ціни оновлюються теж автоматично. А завдяки штучному інтелекту і грамотному налаштуванні така реклама приносить не лайки, а відразу замовлення.
Ось приклад нашого клієнта, інтернет-магазину меблів. Реклама у нього працює вже 3 місяці і ось найсвіжіші дані дані:
За місяць:
511 $
вклали в рекламу
14 037 $
склав прибуток з реклами
1 місяць
роботи реклами
Дані на скріні:
Це дані тільки по 1 джерелу, рекламі в Facebook & Instagram, а не загальна виручка магазину.
Над проектом працювала
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань