Кейс інтернет-магазину меблів | кейс Turboweb №42
15 642₴
вклали в рекламу
977 362₴
склав дохід з реклами
3 місяця
роботи реклами
Середній чек виріс на 38%
Частка рекламних витрат у виручці знизилася на 27%
Зауважимо, що проста торгова кампанія працювала більше 2 місяців, а оптимізована всього 1 місяць.
Проста торгова кампанія в Google Shopping:
17 330 грн
вклали в рекламу
802 358 грн
склав прибуток з реклами
3 місяця
роботи реклами
756
продажів отримали
2,2 %
доля рекламних витрат у виручці
22,92 грн
вартість конверсії
Оптимізована торгова кампанія в Google Shopping:
15 642 грн
вклали в рекламу
977 362 грн
склав прибуток з реклами
1 місяць
роботи реклами
668
продажів отримали
1,6 %
доля рекламних витрат у виручці
23, 42 грн
вартість конверсії
Цей кейс ще раз підтверджує необхідність налаштування оптимізованої торгової кампанії і те, що навіть, якщо у вас вже працює Google Shopping, ми знаємо як покращити його результати!
Над проектом працювала
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань