Кейс інтернет-магазину меблів | кейс Turboweb №42

15 642₴

вклали в рекламу

977 362₴

склав дохід з реклами

3 місяця

роботи реклами

Середній чек виріс на 38%

Частка рекламних витрат у виручці знизилася на 27%

Зауважимо, що проста торгова кампанія працювала більше 2 місяців, а оптимізована всього 1 місяць.

Проста торгова кампанія в Google Shopping:

17 330 грн

вклали в рекламу

802 358 грн

склав прибуток з реклами

3 місяця

роботи реклами

756

продажів отримали

2,2 %

доля рекламних витрат у виручці

22,92 грн 

вартість конверсії

Оптимізована торгова кампанія в Google Shopping:

15 642 грн

вклали в рекламу

977 362 грн

склав прибуток з реклами

1 місяць

роботи реклами

668

продажів отримали

1,6 %

доля рекламних витрат у виручці

23, 42 грн 

вартість конверсії

Цей кейс ще раз підтверджує необхідність налаштування оптимізованої торгової кампанії і те, що навіть, якщо у вас вже працює Google Shopping, ми знаємо як покращити його результати!

Над проектом працювала

Аліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань