Кейс інтернет-магазину меблів | кейс Turboweb №68
91 049₴
вклали в рекламу
1 071 500₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Для інтернет-магазину меблів ми налаштували Google Shopping з оптимізацією в жовтні 2020 року.
Ось результати роботи кампанії за перший місяць:
55 811 грн
вклали в рекламу
641 089 грн
склав прибуток з реклами
1 місяць
роботи реклами
390
продажів отримали
8,5 %
доля рекламних витрат у виручці
143,10 грн
вартість конверсії
Нещодавно ми перевірили, як працює Google Shopping через 9 місяців, без нашої участі або маркетологів з боку клієнта, власник просто поповнює рекламний бюджет:
Результати за останній місяць:
91 049 грн
вклали в рекламу
1 071 500 грн
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
368
продажів отримали
8,5 %
доля рекламних витрат у виручці
247,4 грн (1,8$)
вартість конверсії
Дохід показує, що інтернет-магазин масштабувався на 40%, при цьому частка рекламних витрат виручці залишилася такою ж.
А також літо - не сезон для ніші меблів.
Завдяки штучному інтелекту торгова кампанія з оптимізацією навчалася і оптимізувалася весь цей час, щоб при найменших витратах на рекламу принести якомога більше прибутку.
Такі результати можливі тільки при правильному налаштуванні.
На успіх кампанії, крім правильного налаштування, також, впливає асортимент інтернет-магазину, якісні фото товарів, їх опис та конкурентоспроможні ціни, оригінальна пропозиція на ринку.
При цьому інтернет-магазин сплатив лише за одноразове налаштування, ніяких щомісячних абонплат весь цей час. Хочете забути про щомісячні абонплати та ручне налаштування? Залишайте заявку на сайті.
Над проектом працювала
Катерина
Проект-менеджер
За більш ніж рік роботи в Turboweb Катерина вже допомогла збільшити продажі більше 210 інтернет-магазинам різних тематик. Катю клієнти люблять за оперативність у вирішенні питань і гарну українська мову в комунікаціях.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань