Кейс інтернет-магазину меблів | кейс Turboweb №69
531$
вклали в рекламу
6 310$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Для інтернет-магазину меблів, створеного на Prom.ua, ми налаштували Динамічну товарну рекламу в Facebook та Instagram місяць назад. Зараз працюють дві кампанії: на теплу і холодну аудиторії. Ось результати роботи цих кампаній за перший місяць:
531 $
вклали в рекламу
6 310 $
склав прибуток з реклами
1 місяць
роботи реклами
68
продажів отримали
8,4 %
доля рекламних витрат у виручці
7,84 $
вартість конверсії
І це тільки перший місяць роботи Динамічної товарної реклами в Facebook та Instagram. Завдяки штучному інтелекту вона буде і далі навчатися і оптимізувати рекламну кампанію. Його мета - при найменших витратах на рекламу принести якомога більше замовлень. Такі результати можливі тільки при правильному налаштуванні.
На успіх кампанії, крім розумного налаштування, також впливає асортимент інтернет-магазину, якісні фото товарів, їх опису та конкурентоспроможні ціни, оригінальна пропозиція на ринку. Завдяки тому, що реклама працює автоматично, а ви просто поповнюєте рекламний бюджет, у вас з'явиться час працювати над поліпшенням вашого інтернет-магазіна.А головне - ніяких щомісячних абонплат! Хочете так само? Залишайте заявку на сайті.
Над проектом працювала
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань