Кейс інтернет-магазину меблів | кейс Turboweb №69

531$

вклали в рекламу

6 310$

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

 

Для інтернет-магазину меблів, створеного на Prom.ua, ми налаштували Динамічну товарну рекламу в Facebook та Instagram місяць назад. Зараз працюють дві кампанії: на теплу і холодну аудиторії. Ось результати роботи цих кампаній за перший місяць:

 531 $

вклали в рекламу

6 310 $

склав прибуток з реклами

1 місяць

роботи реклами

68

продажів отримали

8,4 %

доля рекламних витрат у виручці

7,84 $

вартість конверсії

І це тільки перший місяць роботи Динамічної товарної реклами в Facebook та Instagram. Завдяки штучному інтелекту вона буде і далі навчатися і оптимізувати рекламну кампанію. Його мета - при найменших витратах на рекламу принести якомога більше замовлень. Такі результати можливі тільки при правильному налаштуванні.

На успіх кампанії, крім розумного налаштування, також впливає асортимент інтернет-магазину, якісні фото товарів, їх опису та конкурентоспроможні ціни, оригінальна пропозиція на ринку. Завдяки тому, що реклама працює автоматично, а ви просто поповнюєте рекламний бюджет, у вас з'явиться час працювати над поліпшенням вашого інтернет-магазіна.А головне - ніяких щомісячних абонплат! Хочете так само? Залишайте заявку на сайті.


Над проектом працювала

Аліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань